MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Ska flytta till Gbg nu i höst, har fått lägenhet i Västra Frölunda from 1 september och flyttar ner så fort jag har hittat ett jobb.
Saken är den att jag sålde min 660 i Juni eftersom det va helt fel hoj att ha där jag bor nu (på landet med 4mil till närmaste stad). Men nu är det så jävligt att jag börjar ångra mig
Motard måste ju vara hur kul som helst om man bor i Gbg
Men frågan är om det finns några att köra med? Känner inte en käft där nere...
Funderar på att beställa en 660 -04 till nästa vår och finns det några halvtokiga motardfreaks att köra med så gör jag det, annars blir det troligen en Fazer 600 så att man kan köra lite längre turer. Även om jag köper en 660 så blir det nog en begagnad Fazer ändå så fort jag får råd (vilket lär ta ett bra tag om jag köper en ny 660 för 80 000:- ).
Saken är den att jag sålde min 660 i Juni eftersom det va helt fel hoj att ha där jag bor nu (på landet med 4mil till närmaste stad). Men nu är det så jävligt att jag börjar ångra mig
Motard måste ju vara hur kul som helst om man bor i Gbg
Men frågan är om det finns några att köra med? Känner inte en käft där nere...
Funderar på att beställa en 660 -04 till nästa vår och finns det några halvtokiga motardfreaks att köra med så gör jag det, annars blir det troligen en Fazer 600 så att man kan köra lite längre turer. Även om jag köper en 660 så blir det nog en begagnad Fazer ändå så fort jag får råd (vilket lär ta ett bra tag om jag köper en ny 660 för 80 000:- ).