Motardfälgar ( köp bekymmer)

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Tjena grabbar. sorry om det var fel o starta den här tråden, men jag börjar bli mycket bekymrad :rolleyes:

Jag sålde iväg mina motardfälgar för att skaffa nya! o jag budade på ett par, men förlorade i sista sekunden (vanliga oturen)

till saken, det är inte långt kvar till det är hojväder! o jag behöver ett par motardfälgar till min yamaha wr 450 -03 Finns ju inte några någonstans o dom som säljer vill ha FANTASIPRISER.

vem vill betala 8k för sletna fälgar? jag köpte motardkit(svarta fälgar+komplett broms) för 8k förra säsongen, där borde priset ligga anser jag..

SÅ ÄR DET NÅGON SOM HAR ETT PAR SM FÄLGAR TILL YAMAHA ATT SÄLJA TILL MIG :BUGAR

ps! även honda fälgar skulle även gå fint..

edit : Jag är stammis på blocket,ebay,enduromx..

Last edited:
Ja du, det är väl helt enkelt så att det inte finns så många till salu. Inte köparens marknad just nu helt enkelt. Köper du nytt så kostar de en smärre förmögenhet, om du ska köpa några som är vettiga iaf.
Vill du ha billigare varianter så köp hjul från en landsvägshoj och fixa till. :tummenupp

Haha jag lider med dig broder! Men du var snäll som sålde dom till mig :rolleyes:.

Så märkväl att fälgar även från HUSQVARNA passar. Iaf årsmodell 99-04 610/570. Vill minnas att även 450 har likadana infästningar.

Haha jag lider med dig broder! Men du var snäll som sålde dom till mig :rolleyes:.

Så märkväl att fälgar även från HUSQVARNA passar. Iaf årsmodell 99-04 610/570. Vill minnas att även 450 har likadana infästningar.

JAja ja får ta de lungt ett tag till och hoppas att det löser sig.. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...