Kiel
Sporthojsnörd
Tjena grabbar. sorry om det var fel o starta den här tråden, men jag börjar bli mycket bekymrad
Jag sålde iväg mina motardfälgar för att skaffa nya! o jag budade på ett par, men förlorade i sista sekunden (vanliga oturen)
till saken, det är inte långt kvar till det är hojväder! o jag behöver ett par motardfälgar till min yamaha wr 450 -03 Finns ju inte några någonstans o dom som säljer vill ha FANTASIPRISER.
vem vill betala 8k för sletna fälgar? jag köpte motardkit(svarta fälgar+komplett broms) för 8k förra säsongen, där borde priset ligga anser jag..
SÅ ÄR DET NÅGON SOM HAR ETT PAR SM FÄLGAR TILL YAMAHA ATT SÄLJA TILL MIG :BUGAR
ps! även honda fälgar skulle även gå fint..
edit : Jag är stammis på blocket,ebay,enduromx..

Jag sålde iväg mina motardfälgar för att skaffa nya! o jag budade på ett par, men förlorade i sista sekunden (vanliga oturen)
till saken, det är inte långt kvar till det är hojväder! o jag behöver ett par motardfälgar till min yamaha wr 450 -03 Finns ju inte några någonstans o dom som säljer vill ha FANTASIPRISER.
vem vill betala 8k för sletna fälgar? jag köpte motardkit(svarta fälgar+komplett broms) för 8k förra säsongen, där borde priset ligga anser jag..
SÅ ÄR DET NÅGON SOM HAR ETT PAR SM FÄLGAR TILL YAMAHA ATT SÄLJA TILL MIG :BUGAR
ps! även honda fälgar skulle även gå fint..
edit : Jag är stammis på blocket,ebay,enduromx..
Last edited: