Motarders i Stollholmstrakten

  • Thread starter Thread starter Taz
  • Start date Start date
Pratade med dom för några år sen och dom vägrade!
Dom hade olika ursäkter, bla att dom har alltid fullt uthyrt med gokarting. (vilket är väl ganska sant)
Är inte helt säker, men då det va komunen som till största del byggde banan har dom väl inget intresse att få in pengar från några hojåkare..
Vi förstör ju bara säger dom:mad:

Ingen som pratat med ös-we-ring då? har försökt ringt men inte kommit fram..

Tommy
 
Pratade med dom för några år sen och dom vägrade!
Dom hade olika ursäkter, bla att dom har alltid fullt uthyrt med gokarting. (vilket är väl ganska sant)
Är inte helt säker, men då det va komunen som till största del byggde banan har dom väl inget intresse att få in pengar från några hojåkare..
Vi förstör ju bara säger dom:mad:

Ingen som pratat med ös-we-ring då? har försökt ringt men inte kommit fram..

Tommy

Nu börjar det ju bli kallare och sämre väder så varför inte kolla med RaceTown
vid Tegelbacken? Gasa Motard inomhus i vinter lär ju inte vara fel:tummenupp
 
Nu börjar det ju bli kallare och sämre väder så varför inte kolla med RaceTown
vid Tegelbacken? Gasa Motard inomhus i vinter lär ju inte vara fel:tummenupp

Finns dom kvar?
Annars blir de väl förhoppningsvis som vanligt söndagskörning i södertälje gokarthall. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top