motarder med minimal service?

JojjeL skrev:
2500116 haha cool.. :P

Föresten.. eftersom det blir a-kort begränsad för min del så får det ju vara máx 25kw. Är det inte rätt dyrt att regga om den till 25 kw? Inte för att man sen tänker köra med 25kw i verkligheten, men det vet ju ingen annan än en själv. Är det inte 2000 för strypning och 2000 fö rregning?

Tror att det bara är typ 600kr att ändra effektuppgifter på regbesiktningen. 2000kr är det om hojen inte är regbesiktigad alls. Om du har tänkt att köra upp på hojen så småningom så tänk på att det minst måste vara en 750 (tror jag det var) för att den ska vara giltig som uppkörningshoj.

KTM 660 står redan reggad på 25kw som ursprungseffekt, men du kommer inte under 0,16kw/kg ändå tyvärr.

Har inte läst hela tråden men ang, service intervall så har du ju CCM som en lång service på! Min ccm är reggad på 25kw med cross däck och allt! :tungan Finns ju även 710kit och dra på för ännu mer ös!
Är dock själv på jakt sen efter en 625 ! :tummenupp

Har inte en aning om hur man skulle kunna åka dit på det där med viktförhållande? står det i papprena..?

Nej, det är väl jävligt långsökt att nån snut skulle få för sig att räkna ut det. Men man ska väl iaf vara medveten om att det är så, tror inte det är några problem att köra med dock.

Nä jag tror inte heller man åker dit på det sålänge det står 25kw i papperna..

ccm r30 måste jag säga var jävligt snygg.. dock ligger priset på dem lite väl högt tyvärr =/ söker motarder på helst mellan 25 och 40.000. Hitta en väldigt intressant motard för 26.000, dock lär den inte finnas kvar när jag väl ska köpa hoj :(

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back