Motarder i Karlshamn

Rebell80 skrev:
Jo det gjorde jag,,,,, men så är han bara 1,5 dm över marken med framhjulet. :lol

Ja, jag har även hört att han inte kan köra hoj alls och att just den wheelien på bilden var den längsta han har gjort :D
Ska du inte joina klubben South coast supermotards? PM:A Milky om du har intresse o skaffa dig en ball tröja. Det gäller Kilzen o EvoPutte med.

Wheeliedevil skrev:
Ja, jag har även hört att han inte kan köra hoj alls och att just den wheelien på bilden var den längsta han har gjort :D

Du ser vem som kör på bilden va :7peta Har dansat lite till vintergudarna oxå,kan inte jag köra så ska ingen annan heller :gnissla

Rebell80:gott med ny hoj,rätt märke å allt,liiiiite bussaktig kanske :tungan

jonte76 skrev:
Du ser vem som kör på bilden va :7peta Har dansat lite till vintergudarna oxå,kan inte jag köra så ska ingen annan heller :gnissla

Rebell80:gott med ny hoj,rätt märke å allt,liiiiite bussaktig kanske :tungan
Ja, jag ser vem som leder på bilden och vem som sopade banan med er allihop där ute, boa ha ha ha!! :2cool :squid :blah :rock :7peta :arsele
Rätt märke, hur menar du då. Har inte du din motor, förlåt, hela din hoj i molekyler just nu?? :7peta

Last edited:
Wheeliedevil skrev:
Ja, jag ser vem som leder på bilden och vem som sopade banan med er allihop där ute, boa ha ha ha!! :2cool :squid :blah :rock :7peta :arsele
Rätt märke, hur menar du då. Har inte du din motor, förlåt, hela din hoj i molekyler just nu?? :7peta

Vet inte hur många gånger du sopat banan,ser lite jobbigt ut :pannkyss Är ju isbjörnar å pingviner i garaget nu,svinkallt

Bifogat

• Ojdå..1.JPG
    Ojdå..1.JPG
    59.9 KB · Visningar: 74
jonte76 skrev:
Vet inte hur många gånger du sopat banan,ser lite jobbigt ut :pannkyss Är ju isbjörnar å pingviner i garaget nu,svinkallt
Sådana nerlägg tar tid att lära sig bemästra. Inget man lär sig i en handvändning. Men, men, åker man aldrig nära gränsen så vet man inte var den finns :FU :-p :blah :slicka :fakta

Wheeliedevil skrev:
Men, men, åker man aldrig nära gränsen så vet man inte var den finns :FU :-p :blah :slicka :fakta

Du menar så här

MANGAN
South Coast Supermotards #94

"Ramlar man inte så åker man för fegt" :confused: :hihi :rofl

Kommer ner o hämtar en omgång däck idag Hocke. Plingar dig innan.... Ska bara sova ett par timmar innan :rolleyes:

BTW: Kilzen har redan köpt tröja :tungan

Små dimensions

Nu sitter man med en flaska vin o börjar känna sig lite go i bollen. Snart ska man in i sovrummet o göka men först vill jag berätta att Jonte sa att Mangan hade liten penis o att det var därför han var o tränade hela tiden!. :lol :rofl

Last edited:
MILKY skrev:
Nu sitter man med en flaska vin o börjar känna sig lite go i bollen. Snart ska man in i sovrummet o göka men först vill jag berätta att Jonte sa att Mangan hade liten penis o att det var därför han var o tränade hela tiden!. :lol :rofl

Med Jonte :va :rofl :rofl :hihi

MANGAN skrev:

Hmm näää det får bakhulsmannendjävulen göra istället!!!!. Måste säga att jag blev RUSKIGT avtänd på Jontes senaste OMELETT, smakade katastrof o såg ut som en Delad KTM motor!!!!..

:D :banana

Satan nu börjar man bli dragen o så ska man upp om knappt sinko timmar!!!! Hmm undar hur fan man pallar asså!. Men nu har jag ialf GÖKAT frugan! :tummenupp

MANGAN skrev:

Nu ska man bara tvätta los snorros o gå o duna!!!!

MILKY skrev:
Hmm näää det får bakhulsmannendjävulen göra istället!!!!. Måste säga att jag blev RUSKIGT avtänd på Jontes senaste OMELETT, smakade katastrof o såg ut som en Delad KTM motor!!!!..

:D :banana

Satan nu börjar man bli dragen o så ska man upp om knappt sinko timmar!!!! Hmm undar hur fan man pallar asså!. Men nu har jag ialf GÖKAT frugan! :tummenupp

Nu ska man bara tvätta los snorros o gå o duna!!!!

:D :hihi :rofl Hon blir helt galen av att jag sitter här o bökar 12.00 o snackar skit! :lol :hihi :rofl :fyllisar :tungan :yoparty

MILKY skrev:
Hmm näää det får bakhulsmannendjävulen göra istället!!!!.
Nästa gång Helena bjuder på fika ska jag berätta vad du skriver här inne.. Sen får vi se hur mycket :tuttar du får.
:rolleyes: :D :skrattaåt

Hmm.. Man skulle kanske byta ut "Bor: Karlshamn" mot "Bor: HUS" :D :hihi :rofl :rofl :rofl :lol

Last edited:
MILKY skrev:
Bla,bla,bla...massa löjligt fyllesnack efter druckit fjollvin med hon som håller i piskan

Helvete,ditt snack blir ju f-n ÄNNU värre när du druckit lite :rolleyes: Nog för att det är jobbigt att lyssna när du är nykter men nu är det värre....
Jag startade denna klubben hit å jag startade denna dit å så är jag egenföretagare också :tjänarmycketflissmiley

visst

Bifogat

• Happy New Year.jpg
    Happy New Year.jpg
    126.6 KB · Visningar: 85
MILKY skrev:
:D :hihi :rofl Hon blir helt galen av att jag sitter här o bökar 12.00 o snackar skit! :lol :hihi :rofl :fyllisar :tungan :yoparty

Men Sluta jiddra ytrost nu din fruktskål !!! Som alltid när det gäller habibi alias milky så är det mkt snack och liten v.....

Say no more !

/The King from Sollentuna

RoCKarn skrev:
Men Sluta jiddra ytrost nu din fruktskål !!! Som alltid när det gäller habibi alias milky så är det mkt snack och liten v.....

Say no more !

/The King from Sollentuna

Att du inte tar o tourar ner till frankrike elr nått med din VFR!! :D :rofl

Pratade med Steel alias Mammutmannen idag, han skulle ner till USA i två V med tjejen !. Fan han lär ju vara god för ett par mills asså.. :huvet :huvet

Cash is King!

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...