MANGAN
Billson skrev:Vissa parkerade lite konstigt när det var paus :kocko![]()

...Snackade me jonte efter ni varit ute o kört ....tur att de gick bra o att han inte slog sig.
Ja vill me ha min nya cykel NU

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Billson skrev:Vissa parkerade lite konstigt när det var paus :kocko![]()
David P. skrev:Gick visst lite för fort för vissa, tur att ni alla hade skinnställ...![]()
Mvh
David
Nä det var tur att du inte slog dig det hade tagit bort det roliga av rundan idagjonte76 skrev:Vägen svängde men det gjorde inte jag!inte tillräckligt iallafall![]()
Har stövlar,knäskydd,dainese säkerhetsväst å dom funkar ypperligt![]()
hahahahaha,men vi hade roligt![]()
Du borde hänga upp dina kraschpuckar på väggen du medyates skrev:Lurig kurva de därEller va säger du jonte????
Billson skrev:Du borde hänga upp dina kraschpuckar på väggen du medjäkla tur att du inte hakade i stenen ordentligt.
yates skrev:Hehe, ähh så farligt va de inte.... Nu syns de ju att fälgen e använd![]()
Grymt rolig runda ivf. Ska försöka locka med mig lite mer folk från Olofström nästa gång. Kör gärna samma runda igen med avslut på rakan i Asarum![]()
jonte76 skrev:Vägen svängde men det gjorde inte jag!inte tillräckligt iallafall![]()
jonte76 skrev:Vägen svängde men det gjorde inte jag!inte tillräckligt iallafall![]()
ZXRMANNEN skrev:Du som kör som en KÄRRING hmm ja ja o nu har du bevisat att du inte kan köra alls! Muah ah ha hah ha hah hah![]()
jonte76 skrev:Kom tillbaka när du har en riktig hoj istället för trampcykeln![]()
Ahlgren skrev:Ja det var riktigt skoj, mer sånt...blir lite roligare än att köra runt själv
![]()
![]()
Jag kom precis hem och det är ju moto gp.jonte76 skrev:Det är ju kanonväder ute!Vi tänkte ta en runda så vi träffas på torget vid halv tolv.....
Billson skrev:Såg dig jonte idag på hojen och jag tror att du hade följe med en TTR också eller? Synd att man inte kunde hänga med, jag var hemma för sent, bakfull och det var ju motogp.
Wheeliedevil skrev:Vi får snart ta en runda till. Mer folk o så på Kölö så det blir lite "race". Sen kanske avsluta på Preemrakan?? Skitball ju!!
yates skrev:Ähh, de e ju inget kul o köra om du e me..... Du e ju helt cp på o köra![]()
Hehe..... skriv i tråden här så kommer jag ivf!!!!!
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|