Motarder i Karlshamn

MANGAN skrev:
Jag kan inte komma jag jobbar :4skrika

Ville bara säga att ni gick miste om en kanoneftermiddag!! :fatta! :banana
Ny betydligt snabbare bansträckning med grusparti, massor av förare, svensk prototyphoj i form av Highland 450 o vackert väder!

Jag är hög på livet efter fredagens körning...

Missa inte nästa gång, bojs!

Mvh
Dave

Bifogat

• Uråsa 050915 007-liten.JPG
    Uråsa 050915 007-liten.JPG
    34.8 KB · Visningar: 93
Verkar ju krylla av motarder nere i karlshamn.
Är precis nyhitflyttad från karlskrona , och nu i veckan kommer min ZX10R att bytas mot en KTM 625. Hänger gärna med och busar lite sen om det går för sig :banana

Gabbe skrev:
Verkar ju krylla av motarder nere i karlshamn.
Är precis nyhitflyttad från karlskrona , och nu i veckan kommer min ZX10R att bytas mot en KTM 625. Hänger gärna med och busar lite sen om det går för sig :banana

Bra byte Gabbe :tummenupp Å hjärtligt välkommen :yoparty
Har dock varit lugnt med körandet på ett tag men till helgen kanske det blir en runda!Som vädret ser ut nu så är det snart dax att slänga på enduro-kitet,det är stubbrace bortåt kalmar hållet snart(enligt Mangan)

hade varit gött att dra i hop ett stort gäng och kört någon dag för det blir ju inte bättre väder, så en sista runda innan man måste ha vinterdäck :gnissla

Blir en runda på fredag och lördag!!!!Blir framåt eftermiddagen

Skulle fått hem 625:an redan i onsdags egentligen , men han som jag skall byta med fick sticka iväg på jobb..
Nu skulle han tydligen inte komma hem förrens jättesent på lördag , så det verkar som jag inte får den förrens på söndag , om jag inte åker och hämtar den själv , och fixar affären med hans tjej ist.
Hur pass sent på lördag kör ni ? Ingen som skall köra på söndag ??

KÖRNING IDAG!!! 15:00 PÅ TORGET!!!!

Kom dit annars jävlar!!! :4skrika :fatta! :näsblod

här ska WHEEEELAS!! :banana :banana :) :tummenupp :yoparty

Nu är Mangan å jag anmälda till banåkning på Ring Knutstorp den 22/10.
Kom igen nu era :tomten å häng med.....eller vågar ni som inte är skadade eller inte har en hel hoj inte köra bana :7peta

jonte76 skrev:
Nu är Mangan å jag anmälda till banåkning på Ring Knutstorp den 22/10.
Kom igen nu era :tomten å häng med.....eller vågar ni som inte är skadade eller inte har en hel hoj inte köra bana :7peta

:trixie :tuttar och :clown <---- Är dom :rofl ,
.....Fast det heter ju att dom inte har tid :hördu :fakta :corn

Gabbe skrev:
Skulle fått hem 625:an redan i onsdags egentligen , men han som jag skall byta med fick sticka iväg på jobb..
Nu skulle han tydligen inte komma hem förrens jättesent på lördag , så det verkar som jag inte får den förrens på söndag , om jag inte åker och hämtar den själv , och fixar affären med hans tjej ist.
Hur pass sent på lördag kör ni ? Ingen som skall köra på söndag ??

Hur går det, har du fått cyklen ännu??

...vi måste ju ut o gasa lite någon dag :fakta

BTW har inte vi kört landsvägscykel ihop någon gång?? ...eller är det jag som har fel för mig

MVH
Mangan

MANGAN skrev:

Hur går det, har du fått cyklen ännu??

BTW har inte vi kört landsvägscykel ihop någon gång?? ...eller är det jag som har fel för mig

MVH
Mangan

Gott grabbs! Då ses vi där! Nu sitter slicks på, ni ska jädra få kämpa... :arsele

MANGAN skrev:

MVH
Mangan

Mangan = Smilie-experten :mattias
Se till o hämta hem plasten istället..!!! ÖKA!! ... o fixa en katalog me..

Har Milky köpt ny hoj eller har han bara sluntit på tangentbordet den :tomten ??

MANGAN skrev:
NÄÄÄ!!!

......Han har köppt BUSS!!!! :fakta

Ta du å knip din :tomten å stick hem å byt kolv å kolvringar å vevstake å ramlager å vippor å cylinder å drev å allt annat bråte så du inte sitter här å glappar massa dynga! Du har inte tid å sitta här! Meka!!

Å sätt ihop saaben när du ändå håller på!! :4skrika :4skrika :fakta :tummenupp :kocko

HenRRik skrev:
Ta du å knip din :tomten å stick hem å byt kolv å kolvringar å vevstake å ramlager å vippor å cylinder å drev å allt annat bråte så du inte sitter här å glappar massa dynga! Du har inte tid å sitta här! Meka!!

Å sätt ihop saaben när du ändå håller på!! :4skrika :4skrika :fakta :tummenupp :kocko

HOHOHO !!

....Hur blir de föresten anmält dej till Knutstorp eller du vågar inte me din sk
Motardcykel ...kanske rädd den ska bli repig?? :rofl

Du vet att jag inte är rädd för att använda mina prylar. Jag vet däremot inte om jag har tid att köra då. eller om jag har lust, för det kommer till 256% att regna, det har det gjort hela ¤#"%"% sommaren när jag har skullat göra något!

sätt ihop din saab!

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...