Motarder i Haninge trakten!

Jag bor i handen, har en 660:) Jag hakar gärna på om det är nån som vill brappa runt lite!

Sweet...är det nån som kanske har lust att åka imorgon kväll om vädret tillåter!?

ska vi träffas upp ngn gång det är bara bestämma ska vi säga onsdag?

slog på en vurpa dock sitter och väntar i telefon kö till akuten. ont som bara den

Last edited:
ttt skrev:
2446796 ska vi träffas upp ngn gång det är bara bestämma ska vi säga onsdag?

slog på en vurpa dock sitter och väntar i telefon kö till akuten. ont som bara den

Jag e åker gärna lite hoj på onsdag om vädret tillåter!

Aj fan, varför gjorde du så då?!

Glow_sthlm skrev:
2440309 Tjena!
Skulle vilja hitta några med motarder som jag kan åka lite med!
Polarn sålde sin hoj i början av sommarn så nu har jag fan ingen att åka med längre, och det börjar bli sjuk trist att åka runt själv!:confused:

tja ba.... vi e 2 som brukar åka lite runt om haninge...... har inga bestämda tider eller slingor..... vi kör lika mycke grus som asfalt...... mest busa runt lite helt enkelt.....

kasta in ett mess om du vill åka nån gång..... vi ska ut och åka NU!...... lite kort varsel kanske men nästa gång så:yoparty

spricka i lång finger + revben vurpa med nya hojen böjde styret lite surt efter en timma körning . så jag får se om jag kommer ut på onsdag.

ttt skrev:
2453566 spricka i lång finger + revben vurpa med nya hojen böjde styret lite surt efter en timma körning . så jag får se om jag kommer ut på onsdag.

Nä men fyy fan va drygt!
Hur gick det tl då?

inte van vid sand bana och ny hoj 450 isället för 250. första vurpan i snabb kurva tvär stopp flög av och landade på sidan. Fortsatte och köra sen gick om kull i backe fastnade med finger mellan koppling och styre som tryckte ihop. ingen körning för mig idag ska röntgas i morgon måste se om jag ska opereras eller inte så måste ta det lungt men i helgen kanske.

ska ngn med på en tur? behöver komma ut. ikväll eller i morgon kom med förslag mig passar nästan alla tider.

Jag bor i västerhaninge och fick precis tillbaka min Duke efter två månader på dirtbike :kulspruta
Så nu åker jag gärna :) Söndag förmiddag vid 12?

är med på det men måste hem till 14 dotter ska till kalas då.
träffas mc donalds? vid 1140?

tänkte ut å åka vid 3 tiden!
Har varit lite för bakis för att åka tidigare idag!

Last edited:
Glow_sthlm skrev:
2444227 Okej!...Fan tycker aldrig att jag ser nån motard när jag är ute å åker!
sen mig å sacster.....kan bli kul om man blir ett gäng...sen har jag läst om motard maffian som åker förbi "shell" varje ons runt 18.30 tiden....

torsdag vill jag ut å åka....hoppas på fint väder.....

jagadde skrev:
2472667 sen mig å sacster.....kan bli kul om man blir ett gäng...sen har jag läst om motard maffian som åker förbi "shell" varje ons runt 18.30 tiden....

torsdag vill jag ut å åka....hoppas på fint väder.....[/QUOTE

När på torsdag hade du tänkt att åka då!?

Har haft motard i 2 veckor nu känns lite surt att säsongen e nära sitt slut..
men man borde väl hinna köra några veckor till :cdevill (kanske?) de hade varit skoj å dra ihop ett gäng här i söderort å köra lite här omkring eller dra å möta upp motard maffian i samlad grupp :)..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman