Motarder 23/5 Gelleråsen

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Är det någon mer motard än jag som ska åka på Gelleråsen på Fredag? Är det någon som fått någon form av bekräftelse?

/Hising

Jag vett att Josef - som kör en Husaberg kommer. Han bruker vara på Rörken - det är han som fixade till en high-sider 1´sta kvällen i år..

Svante (silver/blå BMW K1200RS), och jag ska också köra (svart BMW K1200RS).

Jag skulle ha åkt, men har lite taskigt kassaflöde just nu och dessutom en krävande helg direkt efter, så fredag ska jag ta det lugnt hemmavid istället. Det blir ju Rörken varenda måndag och Vessingsboda den 29:e i alla fall...

Jag och supermoto kommer att vara på åsen den 29/5 istællet om allt går som planerat :D

Jag kommer både 23:e och 29:e. Ev. har jag med mig en motard till den andra gången.

/H

SKOJ! :tummenupp

Kul med motarder, synd att jag alltid ær långsammast bara :D
Æh, skiter jag væl i så længe det finns duccar att smita om på utsidan i depåkurvan och R6er att bromsa førbi i trøsen :D

Jag ær killen med den lerigaste husan, Speurmoto ær han med autosoltuben i ena handen och putstrasan i den andra :hej
Och så har vi væl den svarta halvporsche supermonterad transport ræcern med oss :tummenupp

Då har väl jag den svartaste motarden med dom det lägst monterade helsystemet....... lätt att känna igen!

/H

phastasphuk skrev:
SKOJ! :tummenupp

Kul med motarder, synd att jag alltid ær långsammast bara :D
Æh, skiter jag væl i så længe det finns duccar att smita om på utsidan i depåkurvan och R6er att bromsa førbi i trøsen :D

Jag ær killen med den lerigaste husan, Speurmoto ær han med autosoltuben i ena handen och putstrasan i den andra :hej
Och så har vi væl den svarta halvporsche supermonterad transport ræcern med oss :tummenupp
VA I HETASTE SVAVELOSANDE H-VETE.... AUTOSOL....
Jag vet nog hur jag ska hämnas för det här påhoppet.... Jag vet ju nämligen hur jag kan lägga vantarna på din hoj. Jag ska ge din husa en sån bögputs så du kommer inte våga visa dig på den om du överhuvud taget känner igen den.

Fast vänta lite... Kan Autosol ta bort plast som smält ner över ljuddämparen?? Eller har nån nåt annat bra produkttips för en sån manöver?

Nurse Ratched skrev:
Är det någon mer motard än jag som ska åka på Gelleråsen på Fredag? Är det någon som fått någon form av bekräftelse?

/Hising

var hittar vi info om denna körning?
//m

HW skrev:
Nu är det nära!!!!

Packad och glad, eller vad brukar dom säga?
Retas bara... Visst gör det :smasha
Vi försökte anmäla oss i måndags eller tisdags och då var det fullt :(

Hoppas ni har det skoj (eller snarare haft det skoj eftersom ni är där nu när jag skriver det här) i solen just nu. Hoppas att olyckskorparna på TVn i morse kommer få fel när de sa att regnet skulle nå oss runt 14-tiden...

Fullt var det då inte men det beror nog på regnet. Ett tag var jag själv på hela banan. 47 var anmälda, ca 40 kom och ett tiotal stannade kvar när regnet kom.

/H

HW skrev:
Fullt var det då inte men det beror nog på regnet. Ett tag var jag själv på hela banan. 47 var anmälda, ca 40 kom och ett tiotal stannade kvar när regnet kom.

/H
[/QUOTE

Det var ju helt kanon att köra i blötan med regndäck, roligare än torr asfalt :D
Ordet dyngsur är dock ett understatement, nästa gång ska jag ha med mig ett regnställ :D :D

/Hising

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard