Whoopass
Medlem
Tja! jag undrar om det är någon som vet vart man får tag på grymma fälgar. Till en motard typ crf 450....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rejser skrev:brukar finnas i sånna där mc-affärer...har jag hört talas om.
Zana skrev:haha, lite sådär lagom drygt...![]()
rejser skrev:jo jag vet, men orkar man inte ens söka lite på nätet eller ringa runt lite så...

rejser skrev:jo jag vet, men orkar man inte ens söka lite på nätet eller ringa runt lite så...
jag frågar mig igen.. varför finns det här forumetrejser skrev:jo jag vet, men orkar man inte ens söka lite på nätet eller ringa runt lite så...
jo för att fråga saker mm mm mm mm mm mm mm mmrejser skrev:brukar finnas i sånna där mc-affärer...har jag hört talas om.
Gullan? skrev:om man får fråga en sak till. det blir min första sommar på motard har åkt r1 tidigare vart hittar man en bra å billig försäkring![]()
![]()
![]()
Zana skrev:Finns inga genvägar, det blir till att greppa luren och absätta några minuter...
Gullan? skrev:oki tack ,,, men finns det ingen speciell för motard å enduro?
Zana skrev:Lägg frågan i forumdelen som heter Försäkringar, eller sök lite där...
Gullan? skrev:
Gullan? skrev:Tja! jag undrar om det är någon som vet vart man får tag på grymma fälgar. Till en motard typ crf 450....
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |