Ja i år ska jag fan med! Jävlar annars! Då får ni kidnappa mig om jag säger nej:
Jag tar dig på orden där, jag fixar rep o tejp om du inte hänger med så ska vi bunta ihop dig o slänga in dig i bussen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja i år ska jag fan med! Jävlar annars! Då får ni kidnappa mig om jag säger nej:
Nej seriöst behåll rettan och glöm det här med motard, för det är fan lättare att hålla emot höga hastigheter på rettan än att försöka hålla emot buskörningar med en motard, så fan för körkortets skull ska du behålla rettan! Speciellt när du har jobbet oxå att tänka på (som btw JAG skulle haft om jag inte hade sumpat chansen på E-behörigheten i sommras)
Hoppas du inte behöver sörja Rettan allt för länge nu då jag tagit den så plötsligt ur ditt liv
Nu väntar en kraftig övergång av allt sen ska den få smeka lite asfalt
näe, nu ska jag sussa inför morgondagens 100mila körning och drömma om lite kurvor...![]()
*suck* ja hon behöver lite omvårdnad får sticka någe styrvantar eller nått sånt och skicka upp så hon vet att jag inte lämnat henne helt![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten