Motard

Nej seriöst behåll rettan och glöm det här med motard, för det är fan lättare att hålla emot höga hastigheter på rettan än att försöka hålla emot buskörningar med en motard, så fan för körkortets skull ska du behålla rettan! Speciellt när du har jobbet oxå att tänka på (som btw JAG skulle haft om jag inte hade sumpat chansen på E-behörigheten i sommras :huvet )

Bla bla bla va lite avis på ditt D innan men nu finnes ju även DE här med så känner inge hot där :P My mind is made up motard it is nu e ju fan bara frågan vad.... och om jag blir av med rettan som faktist inte e någe fel på nybesiktigat tom.

motard. e som att vara tillbaka i moppeålder. de funkar i skogen eller på gokartbanor men annars saknar de effekt. :)

Om du har råd..
nya (den kom ju iofs förra året.) KTM 690SMC :tummenupp
riktigt fin å känns smidig om man jämför med dom äldre.

/F

Hoppas du inte behöver sörja Rettan allt för länge nu då jag tagit den så plötsligt ur ditt liv :angel

Nu väntar en kraftig övergång av allt sen ska den få smeka lite asfalt :Rockbanan

näe, nu ska jag sussa inför morgondagens 100mila körning och drömma om lite kurvor... :tuttar

Hoppas du inte behöver sörja Rettan allt för länge nu då jag tagit den så plötsligt ur ditt liv :angel

Nu väntar en kraftig övergång av allt sen ska den få smeka lite asfalt :Rockbanan

näe, nu ska jag sussa inför morgondagens 100mila körning och drömma om lite kurvor... :tuttar

*suck* ja hon behöver lite omvårdnad får sticka någe styrvantar eller nått sånt och skicka upp så hon vet att jag inte lämnat henne helt :gråta

*suck* ja hon behöver lite omvårdnad får sticka någe styrvantar eller nått sånt och skicka upp så hon vet att jag inte lämnat henne helt :gråta

Låter som en strålande idé här uppe bland renar, isbjörnar och andra farthinder som studenter på cykel osv.. :tummenupp
Gärna med dokumenterad tillverkningsprocess också då jag anar sjuka/galna upptåg under tiden.. :D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!