Motard-test i Expressen!!

tror grabbarna fick extrapris hos ett visst företag med tanke på betygsättningen.... :rolleyes: :va

Båtsman skrev:
tror grabbarna fick extrapris hos ett visst företag med tanke på betygsättningen.... :rolleyes: :va
hur vågar du säga så. :fatta! :7peta
Läsvärd resumsion. Slutade mer eller mindre som jag ville :hihi
Har dock aldrig kört en 650 så jag vet inte hur i vida den skiljer sig mot min 501.

Båtsman skrev:

Med tanka på att de jämför 2 rejsers med 3 pråmar e väl inte betygsättningen särskilt underlig. De prioriterar ju hur kul hojarna är å köra ... vad e roligast ... pråm eller räcer ;)

kiko skrev:
Med tanka på att de jämför 2 rejsers med 3 pråmar e väl inte betygsättningen särskilt underlig. De prioriterar ju hur kul hojarna är å köra ... vad e roligast ... pråm eller räcer ;)

pråm! :D

Resultatet är så missvisande å förvirrande för en oinvigt.
Vilken bil skulle få bäst betyg om man utgår från vad Matti å pågarna värderade. Porche eller en Volvo V70? :rolleyes:

Lite snyftigt att de inte hade två kategorier.
Grupp1: Mer gata/touring/sällan bana, "kan inte/vill inte meka-hoj".
Grupp2: Mer bana/rejs. Mindre puttra-runt-å-kolla-på-blommor... "kan/vill meka-hoj".

Kul var det iaf att supermotard poppade upp i en "kvällsskvallerblaska" :fyllisar

CoRuS skrev:
Resultatet är så missvisande å förvirrande för en oinvigt.
Vilken bil skulle få bäst betyg om man utgår från vad Matti å pågarna värderade. Porche eller en Volvo V70? :rolleyes:

Lite snyftigt att de inte hade två kategorier.
Grupp1: Mer gata/touring/sällan bana, "kan inte/vill inte meka-hoj".
Grupp2: Mer bana/rejs. Mindre puttra-runt-å-kolla-på-blommor... "kan/vill meka-hoj".

Kul var det iaf att supermotard poppade upp i en "kvällsskvallerblaska" :fyllisar
Hmm.. Och var hamnar.. "kan inte meka ännu/men vill lära mig!!" :banana

Last edited:
*/ ?>
Back