Motard stulen

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Hoj
Yamaha R6 -01
Hej alla
Min älskade 660 -06 har blivit stulen. Håll gärna ögon och öron öppna.

Regnr är LAF 986.

Tack på förhand.

/Dawan

Hej alla

Regnr är LAF 986.

Tack på förhand.

/Dawan

nej vad tråkigt!

Vad satt det för kåpor på, vanliga orange ?

btw, regnummret ovan går till en avställd Toyota Carina -83

Fan så trist..

När, var och hur blev den stulen?

Självklart så ska jag hålla utkik efter den.

Men va'F_N!!! Hoppas nå'n knipsar av vitala delar på den klåfingriga typen... *arg Yasha* :mad:

Tack för ert medlidande. Här sitter jag i Mora i veckorna utan hoj och när jag kommer hem och ska ut å åka med Joppe denna vackra sommardag så står inte hojen kvar. Bittert som bara den.

Hojen är orange och helt standard.

Problemet för mig är ju att 660 inte längre säljs då den har ersatts av den extremt fula och tråkiga 690. Jag tror Yasha blir glad för jag tror att det blir en Husaberg som nästa hoj. Nackdelen med en Husa är att jag har retat Nilz hela vinter för att hans hoj måste renoveras efter en tur ner till Kiosken. Allt detta får jag kanske nu äta upp. Och visst, det är väl inte mer än rätt.

Tack för att ni håller ögonen öppna.

Dawan skrev:
...den extremt fula och tråkiga 690. Jag tror Yasha blir glad för jag tror att det blir en Husaberg som nästa hoj.

:lol

Välkommen in i Husasekten, söta David! Det gör inget att du retat en Husaägare, när du blir en själv är du helt enkelt såld och förlåten.

SUCKEEEEEEER!!! :D

:rofl

(Joppe har provat min lilla bitch och det får du också göra om du vill...)

...jag tror att det blir en Husaberg som nästa hoj

WTF! Och vad ska jag göra med min 660 då!? Måla den gul och blå kanske :)

Joppe har provat min lilla bitch...

Japp. Kan bara säga en sak. Helvete vad den går! Trodde jag skulle få se svartflaggan på rörken efter att framhjulet lyfte som en F14 på startrakan när jag skickade i trean :) Trots det så tror jag att jag kommer ha kvar ktm'en ett tag till, service minst var 10:e timme är inte så lockande, även om det kanske inte är så jobbigt.

Last edited:
Hej alla

Regnr är LAF 986.

Tack på förhand.

/Dawan

Nej fy fan vad tråkigt.
Lägg upp ett kort på den för oss som inte är så väldigt bevandrade i Motardvärlden

Fan vad trist :( Jag lider med dig. Om du ändå vill ha en 660 -06 igen så funderar jag på att sälja min med 60 mil på mätaren. Hör av dig om du är intresserad.

Fan vad trist :( Jag lider med dig. Om du ändå vill ha en 660 -06 igen så funderar jag på att sälja min med 60 mil på mätaren. Hör av dig om du är intresserad.

60 mil som framhjulet har varit i backen ja :tungan.

Trist med hojen David! Ska hålla lite extra koll på KTM hojar en tid framöver...

Orange & LAF, det kommer jag ihåg. Kollar lite extra ett tag framöver.

Hoppas du får tbx den, annars måste jag säga att Husan verkligen var kul att köra :tummenupp

Fan vad tråkigt Dawan :krama

Ska titta lite extra när jag ser en ååååransch...

Mycket trist David.
Jag kommer att kolla extra om det dyker något orange bland de klåfingriga jonen som finns här ett par mil norr om U-a.

Stackare.

Berätta gärna mer om hur den stod och om det finns någon mer info om stölden? Hur hade du låst, vilka visste att den fanns där, syndes den utifrån osv.

Jag sålde min KTM igår, nu är det bara sporthoj som gäller igen. Moppetiden är över för gott =)

Back