motard på sporthojs festen den 23 aug

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag har kollat så att vi kan få köra på marieberg gokart, dom vill ha ca 2000 för det och då får vi köra i en timme... carlbark och någon mer kändis hadde varit där och känt på banan med sina motarder och det funkade tydligen även om det inte var idialiskt.. ni som ska köra kan väl komma med åsikter.. man lär nog inte starta mer än 4 st i varje race.. men vi hinner ju köra 4kval och 2 finaler ialf....

blom skrev:
jag har kollat så att vi kan få köra på marieberg gokart, dom vill ha ca 2000 för det och då får vi köra i en timme... carlbark och någon mer kändis hadde varit där och känt på banan med sina motarder och det funkade tydligen även om det inte var idialiskt.. ni som ska köra kan väl komma med åsikter.. man lär nog inte starta mer än 4 st i varje race.. men vi hinner ju köra 4kval och 2 finaler ialf....

Låter ganska saftigt...
Vore det inte bättre på täby?
kanske är dumt att chansa om det blir regn...

jag tycker inte att det är så farligt pris... på täby får man inte köra motard för man kan skita ner banan, och ja det kan bli regn

blom skrev:
jepp men det var det svaret jag fick av gubbfan som jag förövrigt inte tål

Lars Göran Flink, är en mycket speciell man...
körde go-kart när jag var 11-13, så efter träningarna
så pratade man väll lite i alla fall, ibland fick man tom se ett leende...

Men har han bestämt sig så har han nog det, men han
kanske trodde att dom skulle köra på gräset också...

NoicE skrev:
Lars Göran Flink, är en mycket speciell man...
körde go-kart när jag var 11-13, så efter träningarna
så pratade man väll lite i alla fall, ibland fick man tom se ett leende...

Men har han bestämt sig så har han nog det, men han
kanske trodde att dom skulle köra på gräset också...
nej det trodde han inte.. han sa även att det inte går att köra motard på täby för att den är så extremt kurvig :rolleyes: .. och gubb fan har alltid gnällt på oss när vi kört cross , det dammar ner min bana mm mm mm mm mm mm mm mm

blom skrev:
nej det trodde han inte.. han sa även att det inte går att köra motard på täby för att den är så extremt kurvig :rolleyes: .. och gubb fan har alltid gnällt på oss när vi kört cross , det dammar ner min bana mm mm mm mm mm mm mm mm

Jahaja, så täby är xtremt kurvig... asså ru :rolleyes:
Det var nog bara gammal skeptism i vanlig Flink anda...

Jag skulle ju hellre köra på Täby....

Ekbloms bana kommer man ju få montera en backväxel på hojen för att komma runt i alla 423-graderskurvor :D

Men jag är såklart på. Ingår körningen i betalningen för festen???

Kyckling skrev:
In your dreams boy :D Vad säger Chrillepille om att du vill :slicka med Schrunken då?! :D

Chrilles pille och jag har ett väldigt öppet förhållande där vi kan leva ut våra fantasier vid sidan av

*/ ?>
Back