Motard på Rättviks Gokartbana

• Thread starter Thread starter hp
  • Start date Start date
Shysst film. Blir inte Duken såld till sommaren så anmäler jag mitt intresse att hänga på nästa gång ni hyr banan. "Fy fan va drygt" Citat Totto. Va inte så slö nu, har aldrig sett dig på 2 hjul utan att det funnits en motor emellan :D

"Fy fan va drygt" Citat Totto. Va inte så slö nu, har aldrig sett dig på 2 hjul utan att det funnits en motor emellan :D[/QUOTE]

Du menar vanlig trampcykel? Nä, nån jävla måtta får det fan vara :hihi

Du menar vanlig trampcykel? Nä, nån jävla måtta får det fan vara :hihi[/QUOTE]

Precis! :7peta jaja, :öl Är väl inte direkt ngn friskus själv :rolleyes:

Ny film från lördagen är på G. Blir nog klar under morgondagen.... :) //edit.. Datorstrul gör att det kan bli något försenat... :(

Last edited:
Oxå från Rättvik?

Bor i Stockholm, men är från Rättvik och ska jobba hemma i sommar... Ses vi på vägarna??

// Olle.

fan va häftigt, jag kör kart där.
var ni där i höstas samtidigt som rättviks marknad?
isf var jag och tittade då

Du får väl titta på filmen från lördagen så ser du hur kul det var... :)

Vad ska man ha för musik nu för tiden då? Är ganska trött på all hårdrocks/skateboardmusik i hemmagjorda filmer. Av erfarenhet vet jag att vilken musik man än väljer kommer någon att tycka att "den musiken skulle passat bättre". Tror jag ska prova med Beethoven nästa gång.... :)

hp skrev:
Vad ska man ha för musik nu för tiden då? Är ganska trött på all hårdrocks/skateboardmusik i hemmagjorda filmer. Av erfarenhet vet jag att vilken musik man än väljer kommer någon att tycka att "den musiken skulle passat bättre". Tror jag ska prova med Beethoven nästa gång.... :)
Beethoven blir bara bra :rolleyes:

Rättvik är roligt på sommaren, inte annars. Finns fina, kurviga och obevakade hojvägar som utgår från "Ingels". Riktigt bra asfalt är det också...

Men om man absolut vill flytta så är det inga problem, som Jerry Seinfeld skulle ha sagt: "All you need is a face to get the job". :banana

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!