Motard på eurosport inatt!

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
00:45 är det VM från Bilstain, Belgien.
tror tävlingen gick den 17:e oktober

ett litet tips för dom ville se på lite sladdande!

Har redan programmerat för HD-inspelning :)

Får väl ta ett brake i studierna då... eller då kanske man blir tvungen att köpa en hoj för att dämpa den värsta abstinensen! :huvet

//@

Köp hoj, det e de enda rätt för å bota abstinens och höstdepressioner ;)

d1ce skrev:
Får väl ta ett brake i studierna då... eller då kanske man blir tvungen att köpa en hoj för att dämpa den värsta abstinensen! :huvet
//@

Last edited:
supermoto på x-games, var det nån mer som såg det i morse på eurosport?, schysst fight sista varvet. :tummenupp

Jag kan se det om å om igen. En gammal hederlig video är inte så dum att ha ibland:)
Något som jag lade märke till var att speakern inte hade den blekaste kolla på placeringarna i toppen (mer än vem som låg etta). Men jeeflar vad griimt det var :banana *mera mera mera*

Japp synd om eddy slutet av loppet men det gick undan för mcgrath på dirt delen :yoparty
Skulle igentligen kollat på skateboard big air på mega rampen m danny way i täten över 70 foots gap :Bugar m så blev det motard oxå :tummenupp

CoRuS skrev:
Jag kan se det om å om igen. En gammal hederlig video är inte så dum att ha ibland:)
Något som jag lade märke till var att speakern inte hade den blekaste kolla på placeringarna i toppen (mer än vem som låg etta). Men jeeflar vad griimt det var :banana *mera mera mera*

Tänker du på X-games?

Tre varv efter att Eddy tog andraplatsen så "ahhh Eddy Seel har gått upp på andraplats" :rofl Tror det var två tre varv efter han tog förstaplatsen också :hihi " Åhh nu har Eddy tagit sig upp till förstaplats"

PS, Bror!! Det gjorde inget va att jag ringde och väckte dig? :hihi

Cybernisse skrev:
Tänker du på X-games?

Tre varv efter att Eddy tog andraplatsen så "ahhh Eddy Seel har gått upp på andraplats" :rofl Tror det var två tre varv efter han tog förstaplatsen också :hihi " Åhh nu har Eddy tagit sig upp till förstaplats"

Så det är du som är grunden till denna terror ringning mitt i bakfyllan och aldeles för lite sömn!!! :fatta! men det var värt att sabba en bakfylla för att se Eddys räddning!! helt sjukt ställ han har åt fel håll in i böjen!

Cybernisse skrev:
Tänker du på X-games?

Han var ju betydligt fullare än så, speakern. Han tjatade ju om gammelknarkarn som låg på fjärde hur många varv som helst trots att de visade närbilder på Eddy's hoj och hans namn dök upp i rutan mm mm.

Mcbudet skrev:
Så det är du som är grunden till denna terror ringning mitt i bakfyllan och aldeles för lite sömn!!! :fatta! men det var värt att sabba en bakfylla för att se Eddys räddning!! helt sjukt ställ han har åt fel håll in i böjen!

Då vart vi två som fick lindra bakisen med Eddy.
men jag var tyvärr uppe tidigare :3freak :död Familjefar du vet :banana

Supermoto skrev:
Han var ju betydligt fullare än så, speakern. Han tjatade ju om gammelknarkarn som låg på fjärde hur många varv som helst trots att de visade närbilder på Eddy's hoj och hans namn dök upp i rutan mm mm.

Repris från barkarby förra året.

Var det inte där speakern sa nått om Martin Lind "Jag tror till och med han kört enduro i vm" :rofl :rofl :rofl vaken kille..

Visade dom nåt nu 0030 på Eurosport eller? Började kolla när dom visade BMX... Å sen kom det inget... :confused:
Var det motard dom 5-10min som jag missade i början??

Ha de gôtt!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back