motard mod.

pila

BLÄT!
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
r6 2002
tjena! letar nå fräna dekaler te husaberg 650 -02 plasten är svart och ramen gullackad. på vilka andra sätt kan jag modda den? ska änbdra bakdelen på den till mindre, nån som vet något om dekaler till dom? hört att troy lee ska tydligen ha flames till dom men hittar inga. :huvet

pila skrev:
tjena! letar nå fräna dekaler te husaberg 650 -02 plasten är svart och ramen gullackad. på vilka andra sätt kan jag modda den? ska änbdra bakdelen på den till mindre, nån som vet något om dekaler till dom? hört att troy lee ska tydligen ha flames till dom men hittar inga. :huvet

Snacka med mattias (här på SH.com), han fixar dekaler efter önskemål, blir riktigt bra...

Självklart ska du klistra blommor över hela hojjen, bättre och sötare kan det inte bli! En riktig tjejcykel, men vad gör det när damerna gillar det?

//@

pila skrev:

kolla http://www.mxsouth.com/
dom har det mesta.. såg att nstyle hade ktm med flames...

Svårt å hitta dekaler som är gjorda specifikt till Husa likande dem som finns till KTM/Höna/Yamma etc.
Blackbird racing sålde en modell till Husa förrut i varje fall, sedan finns det en del olika utseenden på dem från fabriken beroende på årsmodell, kombinera ihop någe kul?

E inte priset så viktigt gör de flesta dekalfirmor som säljer till KTM etc. även enstaka dekaler på beställning, bara ge dem mått etc.
Hör med www.grahicmx.com tex.

Annars e väl det roligaste å göra egna dekaler som Dice sa ovan, tänk ihop något, rita, sno bilder på nätet etc. å gör en egen design. Sedan ber du tex. Mattias tillverka dem åt dig. Bara å limma på å du har en helt egen hoj.
Husor gör sig för övrigt bäst blommiga ;)

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats