Motard Meet ?

simon_125 Sist du körde, så körde du strypt (28hk) med din gasgas, och då rasade kolven och cylindern:yoparty .

du sa till mig att den var ostrypt nu. Ta det lungt, Kör in den innan du annordnar möten :):)

Och sen så spelar det väll ingen större roll vilka mc man kör med :):hihi
Det är ju roligare om man är fler, btw du får nog köra ensam i sommar tänker inte ta din mc på släp o sånt.

Annordna gixxer träffar istället :):tummenupp :banana :banana
 
simon_125 Sist du körde, så körde du strypt (28hk) med din gasgas, och då rasade kolven och cylindern:yoparty .

du sa till mig att den var ostrypt nu. Ta det lungt, Kör in den innan du annordnar möten :):)

Och sen så spelar det väll ingen större roll vilka mc man kör med :):hihi
Det är ju roligare om man är fler, btw du får nog köra ensam i sommar tänker inte ta din mc på släp o sånt.

Annordna gixxer träffar istället :):tummenupp :banana :banana


Jo jag kommer nog få köra själv efter som du torskar på körkortet.... vem är det som ligger runt och kör på mopeder?.... hmm ja inte vet ja, sen vet du inte vad du pratar om min hoj? vad vet du om den ?
 
Last edited:
Kan nog också tänka att ta mig neråt om det blir något med mer än 10st
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top