Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Vad fan sysslar ni med egentligen?

Vem är det som kör i diket på andra klippet? Första ser man ju inte vad som hände men andra ser riktigt lustigt ut. Inget nerlägg att tala om men kör ändå i diket...? :va

Känns som den klassiska titta-dit-du-inte-ska.
 

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Haninge
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Tack för idag folket! :Bugar
Jag blev våldtagen av soffan när jag kom hem, i tre och en halv timme!
 

Callusis

Ny medlem
Gick med
18 May 2013
Ort
Årsta
Hoj
KTM 690 -12
Verkar som att ni haft skööööj idag! Hänger på nästa storkörning och hoppas på att det är söderort som gäller :tummenupp
 

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
Vad fan sysslar ni med egentligen?

Vem är det som kör i diket på andra klippet? Första ser man ju inte vad som hände men andra ser riktigt lustigt ut. Inget nerlägg att tala om men kör ändå i diket...? :va

Känns som den klassiska titta-dit-du-inte-ska.

Vi kör av vägen, som en CHEF!:7peta ere räjsing så ere va:rofl. Andra klippet: vägen svängde men inte jag ;) tänkte lägga mig där å vila en stund:arsele
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Vi kör av vägen, som en CHEF!:7peta ere räjsing så ere va:rofl. Andra klippet: vägen svängde men inte jag ;) tänkte lägga mig där å vila en stund:arsele

Kör av vägen som en kock...? :va
Räjsing? Tro mig det går fortare att åka på det svarta än i det gröna, kom ihåg det till nästa gång ;)
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
det har blivit en sån jäkla prestigetävling med avåkningar så gurra tar till billiga knep för att vinna :hihi

Man får ta i ordentligt om man ska bräcka Lindmans bravad från förra året. Han ligger tveklöst på första plats.
Undrar om inte jag intar andraplatsen med min vurpa på Gotland ring som resulterade i ett besök på Visby lasarett.
Spiken fick flyga helikopter efter att han kollade närmare på spenaten bredvid vägen.

Ni har lite att jobba på, en fjuttig dikeskörning kommer man inte långt med ;)
 

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Haninge
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Man får ta i ordentligt om man ska bräcka Lindmans bravad från förra året. Han ligger tveklöst på första plats.
Undrar om inte jag intar andraplatsen med min vurpa på Gotland ring som resulterade i ett besök på Visby lasarett.
Spiken fick flyga helikopter efter att han kollade närmare på spenaten bredvid vägen.

Ni har lite att jobba på, en fjuttig dikeskörning kommer man inte långt med ;)
Nej nu har du missförstått lite. Krascher som resulterar i sjukhusbesök, helikoptersightseeing samt motorcyklar i lågor är den tråkiga sorten :(
 

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Ort
i stan
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Hahaha! Hade väl en lite off dag.... Sjukt kul hade jag iaf och hel kom jag hem. Min dikeskörning där var sååå kul. tjälknöl stor som en fotboll, sen tittade jag bakåt föööör länge. Vips dikeskörning, varför sluta?
Sant som någon skrev, lasarett och ambulans hoppar vi gärna! Kul och se lite filmer också, ska försöka klippa lite själv. Min fina avåkning i kurvan där är högst underhållande! Ingen som fick med ducce avåkningen?

Favorit i repris snart?? :hej
 

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Hahaha! Hade väl en lite off dag.... Sjukt kul hade jag iaf och hel kom jag hem. Min dikeskörning där var sååå kul. tjälknöl stor som en fotboll, sen tittade jag bakåt föööör länge. Vips dikeskörning, varför sluta?
Sant som någon skrev, lasarett och ambulans hoppar vi gärna! Kul och se lite filmer också, ska försöka klippa lite själv. Min fina avåkning i kurvan där är högst underhållande! Ingen som fick med ducce avåkningen?

Favorit i repris snart?? :hej

Nä det var jag och en annan som låg bakom honom, ingen hade med sig kamera :huvet
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top