Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Ja skojja inte.. :D men tror jag måste fixa en 12literstank innan man kan köra norrvända :P iaf en större en.. kommer ju få soppatorsk på vägen.. Men helvete va brutal den är!!! :D

Ja skojja inte.. :D men tror jag måste fixa en 12literstank innan man kan köra norrvända :P iaf en större en.. kommer ju få soppatorsk på vägen.. Men helvete va brutal den är!!! :D

Äsch, släng på dig en ryggsäck med en tvåliters petflaska - problemet är ur världen:)

Det enda tråkiga är ju nu att jag måste vänta på dig vid nästa vägskäl:krama

Ja jeflar den där har man sett, kungen på slangen var det va (fortfarande betydligt bättre än mig)? Å ödmjukthet har han aldrig haft något ÖVER för:)

Å nu är han tillbaka under gammalt kvadrupelbannat namn:banana. Nå Peter North, har du nån hoj och slanga med nu?

Kör säsongen ut..marknaden död och så är det lite småfix samt besiktning kvar. Fikar bara...orkar inte 300....över

Hej
Någon här som är duktig på slangåkning?
Behöver en testpilot för att kolla att hojen går bra, hur jag än sitter/gasar/sliter så vill den inte lyfta i 2:ans vxl.
Hjälp en motardvän:krama

Hej
Någon här som är duktig på slangåkning?
Behöver en testpilot för att kolla att hojen går bra, hur jag än sitter/gasar/sliter så vill den inte lyfta i 2:ans vxl.
Hjälp en motardvän:krama

Vad har du för drevning? Kan du inte ens få den att lyfta på 2an så väger du antingen 400kg eller så vet du inte hur man gasar min son.

Tiger: Synd att du köpte en motard för tjejer......för enkel att slanga med, går i 300 och väger 100kg typ....besviken!

:hej

Last edited:
Det kan vi säkert lösa, vill du bli kung på slanga så är det mig du ska prata med!

Finns ju inte så värst mycket att lära ut. Grundkoncepten hur man antingen kopplar eller gasar upp den. Resten handlar om att våga själv :D Men det löser säkert du Dr.George.

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R