Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Birdman

braaaapin
Gick med
28 Jul 2011
Ort
Söderorten
Hoj
KTM 690 smc
mm var lagom kul att åka från sundbyberg till segeltorp i rusningstrafik och spöregn.. men det som inte dödar härdar.
vart ska vi ses skogis? känns som ett avslut på sveavägen är på sin plats också vart dåligt med det.
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
mm var lagom kul att åka från sundbyberg till segeltorp i rusningstrafik och spöregn.. men det som inte dödar härdar.
vart ska vi ses skogis? känns som ett avslut på sveavägen är på sin plats också vart dåligt med det.

Idag har två av barnen fotbollsavslutning - sen är JAG FRI PÅ ONSDAGAR!!!!!!
Men please, skicka mig uppdateringar vart ni är från 18.30 och framåt då och då - jag kommer som ett spjut (gäller även dig Lindman)!
0708-909111
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
tänkte mc-varuhuset 17:30 sen färd mot gottröra så kan vi vänta in Klotgren där ok?
 

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
Skön dag idag, men tjejerna och jag ska på Åhlénsrean och shoppa loss helt crazy!
Säger bara, håll i er för här kommer vi..
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Mötte upp vid Vaxholm, kul! Bra fart därifrån!

Efter donken och Svea bar det sedan av mot skogis, ryckte upp hojen på slangen precis efter bron på skogisrakan, blev ingen särskilt lång slangning. Men 5 sek. efter jag pangat ner framhjulet så möter jag Harry haffa på hoj. Harry vänder en bit efter oss, medan vi kör fram till skogis och ser tre till Harry på hoj åka söderut. Vi vänder vid blomster affären och möter då Harry 1 som struntar i oss... = Schysst Harry 1

Väl uppe på påfarten upp på nynäsvägen kommer där en offrad med packväskor, vi kör upp i lugn fart strax framför honom, efter det blir det 50km/h, vi ligger kvar i +70km/h. Plötsligt blir den fromma offroaden en blinkande julgran!

Vi saktar ner till 50km/h och den blinkande julgranen släcker allt och tar sedan av ner mot tunnlarna... = schysst Harry 2 som bara varnades lite. Liiiite jobbigt bara att möta 5 Harrys på hoj inom två minuter...
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Mötte upp vid Vaxholm, kul! Bra fart därifrån!

Efter donken och Svea bar det sedan av mot skogis, ryckte upp hojen på slangen precis efter bron på skogisrakan, blev ingen särskilt lång slangning. Men 5 sek. efter jag pangat ner framhjulet så möter jag Harry haffa på hoj. Harry vänder en bit efter oss, medan vi kör fram till skogis och ser tre till Harry på hoj åka söderut. Vi vänder vid blomster affären och möter då Harry 1 som struntar i oss... = Schysst Harry 1

Väl uppe på påfarten upp på nynäsvägen kommer där en offrad med packväskor, vi kör upp i lugn fart strax framför honom, efter det blir det 50km/h, vi ligger kvar i +70km/h. Plötsligt blir den fromma offroaden en blinkande julgran!

Vi saktar ner till 50km/h och den blinkande julgranen släcker allt och tar sedan av ner mot tunnlarna... = schysst Harry 2 som bara varnades lite. Liiiite jobbigt bara att möta 5 Harrys på hoj inom två minuter...

Eftersom man hälsar på slangen med motard, så hälsa harry haffa med blåljusen då dom inte kan slanga med sina geggmoppar :tummenupp
 

jimb0b

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2010
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC-R
Beredskapsledig som jag är tänkte jag puttrafram o tebax på bulten några vändor i makligt tempo nu när hojfan låter något mer än en symaskin :tungan Om nån nu vill haka på är det ännu trevligare förstås :)
 
Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Beredskapsledig som jag är tänkte jag puttrafram o tebax på bulten några vändor i makligt tempo nu när hojfan låter något mer än en symaskin :tungan Om nån nu vill haka på är det ännu trevligare förstås :)

När tänkte du rulla? Var ifrån?
 

mickepicke

Moppebus för hela slanten
Gick med
5 May 2011
Ort
Somalia
Hoj
hemligt
2 st Sebring slipondämpare i nyskick, nypris ca 8000kr.

Har suttit på en ktm 640 -05, och passar flera modeller.

Ger ett riktigt mullrigt ljud, och snyggt utseende!

Pris: 3000 kr för båda
 

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Ort
...
Hoj
...
Att ja inte kolla in här innan ja stack iväg ida då, första repan på en månad nu. Nån som ska ut o köra i veckan?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top