Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Passa dig nu, tänk på att vi skall LIGGA i samma stuga nästa vecka:tuttar
Å dessutom har jag fyllt på med isolertejp nu för att fylla igen diverse hål:lol

jorå hojen är igång har bara inte haft så mycket tid i år men jag är definitivt med på rapido åkningen i år igen !
men lovar att bättra mig med övriga körningen oxå:tummenupp

gissar på att det inte blir några större problem att fylla sista platsen till ert lilla snusk party på åsen:krama :dummer

Micke™;5560499 skrev:
avundsjuka är något det finns massor av i mckollektivet har jag märkt. I en eller annan form :D

Enkelt sätt att behandla sånt är:
1. Inte ens bemöda sig att reflektera över det = som att hälla vatten på en gås
2. Skita i att ha så mycket åsikter som går ut på att det är en själv som tycker att man har rätt i diskussioner, det finns inte bara en väg från punkt A till B (speciellt inte bakom tangentbordet. Ungefär som att åka till Rosenhill, de flesta åker över bulten, men det finns minst två vägar dit till. Ingen är helt rätt, inget är helt fel.:tummenupp

Alla blev sugna på Somalia efter din resa, särskilt när det har varit 4 grader kallt i en vecka. Hetast verkar Somaliland vara och denna härliga video gör en inte mindre sugen att resa: http://www.youtube.com/watch?v=NMwCLFGolOw

Grym rulle:rofl

Själv har jag jobbat, jobbat, jobbat, sen fick frugan för sid att vi skulle bygga ut altanen - vips så var 720m trallvirke hemma på tomten....

Men lite bus har jag hunnit med, som på Gelleråsen igår (ruggigt nöjd med gårdagen)!_DSC6354.jpg_DSC6292.jpg_DSC6153.jpg

Ni måste hänga med någon gång, man måste inte ha en supersporthoj, vanliga motarder klarar sig bra på Gåsen!

När jag insåg att filmen var seriös tyckte jag den var grym på riktigt :D

Bra, då grillar vi och hänger på eran altan i sommar. Lägg på en rem nu...

Stiligt Klotgren!
Får se efter Gotland ring om jag fått boldad tand, då hänger jag gärna på, kul med likadana hojar :tummenupp

Stiligt Klotgren!
Får se efter Gotland ring om jag fått boldad tand, då hänger jag gärna på, kul med likadana hojar :tummenupp

Tänk på att släppa ut några hekto luft ur däcken, och stiffa upp fjädringen. Beroende på däck så skall kalltryck vara ca 1,7kg bak och 2,0kg fram.

Ett annat löjligt litet tips för att inte bli så trött i under och överarmen, är att sänka ner broms och kopplingshandtag någon centimeter eller två - gör sjukt stor skillnad.

Håller f.ö. med Olof till 100%.

Bjuder på en till bild. Egotrippad, jorå så atte:banana
DSC_0363.jpg

dags att köra lite norrut på onsdag tycker jag
17:30 från mc-varuhuset
1.Lindman
2.
3.
4.
5.

Olof, drar ner ons fm.
Bra med tips från en banräv, lär ju ska behöva revidera varenda inställning :tummenupp

Onsdagskörning på Gotland ring, möts vid rauken:
1. cubic
2.
3.
4.
5.

Onsdagskörning på Gotland ring, möts vid rauken:
1. cubic
2. Ex3mX
3.
4.

lite OT, men vill nån köpa en GoPro HD Helmet Hero kamera komplett med vattentätt skal, kablar och tillbehör?

Nypris 3000:-

Mitt pris: 1800:-, kameran är använd ca 3-4 timmar

( Pengarna går till välgörande ändamål -----> Trafikförsäkringsföreningen )

070 994 49 28 isåfall

Last edited:
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken