Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Tycker det har blivit lite tyst på sistone, hur mår ni egentligen? Körning på onsdag eller till helgen?

Är det någon som vet om det blir nån sån där stor orienteringsdag med Rapido i år igen?
Hade barnsligt kul förra året! Vi braaaaaaaapade förbi alla, åkte vilse, braaaaaaapade förbi alla igen, åkte vilse igen, braaaaaaaaapade förbi igen:dummer. Vi var skitpoppis:mad: Helt i motardmaffians tecken:rock

Om det är någon som vill pröva på lite seriös banåkning så drar jag och en SD polare på Cashbacks Bandag den 7/6 http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249634-Bandagar-med-Cashback-Racing-2012

Jag kan valla er runt ett par varv så ni kör rätt spår (om ni vill). Gelleråsen är skitbra för motarder eftersom den inte har så lång raka och dessutom har många långsamma kurvor där det istället gäller att ha fart in och bra med vrid/fart ut ur kurvorna.

Jag kommer även fota en hel del där, vilket förhoppningsvis borgar för att ni kanske har lite schyssta bilder på er och hojen istället för de vanliga bilderna från fotokurvan på bulten.
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Hur hade ni de på tuvängen? Äre likadant nu som när ja va där för två år sen att motardena inte får gasa max pga ljudnivån?

Vi fick inte plats, kom för sent. Det var en massa goldwings gubbar som tagit alla snabba platser bara för att pensionärerna går upp kl 05:00 och kokar sitt jävla kaffe! Fan låt oss andra som har hojar anpassade för gokartbanor få köra lite istället för att ni ska stå där och fika och prata en massa jävla goja om att ni har polerat grenröret hela morgonen!

körde lite på den öppna banan "bulten" istället...
 

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Klotis, hur brukar du göra på tex Gelleråsen? Det är ju långt som fan och mtp att det börjar 09:00...
Luktar ju nästan släp och avfärd kvällen innan?
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Klotis, hur brukar du göra på tex Gelleråsen? Det är ju långt som fan och mtp att det börjar 09:00...
Luktar ju nästan släp och avfärd kvällen innan?

Yep, släp och avfärd kvällen innan. Brukar åka typ kl.21.00 vilket innebär att man rullar in där strax efter 23.00 och 23.01 öppnar man den första och enda "nuvarjagsåduktigsånuärjagvärdenöl".

Men jag har även prövat att åka på morgonen och det går ju bra det också. Allt instoppat i bilen och hojen på släpet redan kvällen innan. Hopp i lopplådan nånstans runt 22.00 upp strax innan 05.00, fixa frukost och ta med i bilen.

Allt går:)
 

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Ort
...
Hoj
...
Vi fick inte plats, kom för sent. Det var en massa goldwings gubbar som tagit alla snabba platser bara för att pensionärerna går upp kl 05:00 och kokar sitt jävla kaffe! Fan låt oss andra som har hojar anpassade för gokartbanor få köra lite istället för att ni ska stå där och fika och prata en massa jävla goja om att ni har polerat grenröret hela morgonen!

körde lite på den öppna banan "bulten" istället...

Åfan va trist, ja man måste vara i god tid för att få plats där. Va jävligt sugen på åka med men måste få tag på ny fälg innan ja kan köra igen, om ngn har en liggandes så säg till =))
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Klotis, hur brukar du göra på tex Gelleråsen? Det är ju långt som fan och mtp att det börjar 09:00...
Luktar ju nästan släp och avfärd kvällen innan?

De gånger jag kört på Gelleråsen så har jag packat och lastat kvällen innan och åkt tidigt på morgonen. Tar ju bara två timmar dit :)
 

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Vilken jävla hobby man har, offra sömn eller fäktas med krompråms-riddare...
Om man drar dit kvällen innan, var slaggar man, snälla säg inte i bilen!!!

Olof, när får man se ditt väna ansikte igen, Gotland eller?
 

mickepicke

Moppebus för hela slanten
Gick med
5 May 2011
Ort
Somalia
Hoj
hemligt
Jag, ludde, samt henke ska ut och lufta av oss lite, vi är vid skogskyrkogården ca 17.45 om nån vill haka på ! :hej
 

Grusig

grusig
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
CB600FA, XL650V
Hallå
Såg att någon nämnde Rapido, och ni kan redan nu boka in 25 augusti för
Stockholmssnurren. Bra väder är beställt.
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Om det är någon som vill pröva på lite seriös banåkning så drar jag och en SD polare på Cashbacks Bandag den 7/6 http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249634-Bandagar-med-Cashback-Racing-2012

Jag kan valla er runt ett par varv så ni kör rätt spår (om ni vill). Gelleråsen är skitbra för motarder eftersom den inte har så lång raka och dessutom har många långsamma kurvor där det istället gäller att ha fart in och bra med vrid/fart ut ur kurvorna.

Jag kommer även fota en hel del där, vilket förhoppningsvis borgar för att ni kanske har lite schyssta bilder på er och hojen istället för de vanliga bilderna från fotokurvan på bulten.

Jag svarar på mitt eget meddelande och säger:
Det finns en sovplats över i en stugorna vid banan om det är någon som vill dit. 220kr kostar det.
Två regler:
1. Inte snarka
2. Håll dig i din binge
:)
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
På tal om bana, fick precis en bild som togs på mig på Gelleråsen för några veckor sedan:)_MG_9568 2.jpg
 

Tyborn

Död åt alla tomtar
Gick med
13 Mar 2009
Ort
Tomteskogen
Hoj
Honda CB1000R Husaberg fs 570 H-D Sportster Yamaha Wr450 "kawa 450 stulen"
Snygg bild:tummenupp är du säker på att det är du??:rolleyes:
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top