Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
ska ringa han imorrn och fråga va han tycke om att bli omkörd av nåra Motarder i sin gallardo med nästan 600hp

finns det inte en enda jävla film från förra året? tyckte jag såg mycket folk med kameror, tror ni att det är okej att sitta och smygrunka utan att dela med sig? BONNMICKE?

Problemet med film är att det är lätt att filma men desto svårare att göra någonting av det i efterhand...

finns det inte en enda jävla film från förra året? tyckte jag såg mycket folk med kameror, tror ni att det är okej att sitta och smygrunka utan att dela med sig? BONNMICKE?

Jo jag har en del smågodis att dela med mig av :arsele
Kan lägga på youtube vid lämpligt tillfälle !

Det är ju inte davinci koden grabben ska klippa ihop. Räcker med att klippa bort det värsta och kasta upp :banana
Vissa här är ju rätt snabba på att kapa för ditten och datten.... Så nog finns det en viss press.

Vi kanske skulle öppna en sluten FB grupp?

Jo jag har en del smågodis att dela med mig av :arsele
Kan lägga på youtube vid lämpligt tillfälle !

säg åt din kvinna att hon får sluta rycka i lillstruten hela helgerna (den kommer ändå inte bli större) och förklara att det är snart är sommar och det finns viktigare saker än desperate house wifes och kärleksmums och följ med ut och slanga lite till helgen :arsele

Vissa här är ju rätt snabba på att kapa för ditten och datten.... Så nog finns det en viss press.

Vi kanske skulle öppna en sluten FB grupp?

nejnejnej det är kärleksfulla tips på hur något kan bli bättre :krama har aldrig varit med om att någon har sågats här på hojbög.se

säg åt din kvinna att hon får sluta rycka i lillstruten hela helgerna (den kommer ändå inte bli större) och förklara att det är snart är sommar och det finns viktigare saker än desperate house wifes och kärleksmums och följ med ut och slanga lite till helgen :arsele

Hahaha, nej den lille stackarn kommer knappt fram när man lockar med sockerbit. Jag svär på koranen att ordna lite filmgodis inom kort gubben. Var inte orolig. Jag tror tillochmed att det finns en liten snutt där ditt framhjul lättar ett par cm från asfalten :tummenupp

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R