Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Blir en fika på rosen med trevlig sällskap. Mitt bakdäck ser fortfarande ut som Klotgrens ollon

:rock

Blankt, välpolerat och bra ytspänning alltså:banana

Men ja, ja - fixa nån egen klubb da... När skall ni träffas i var, är det Micke och Anna - typ?

Ja, kom igen nu!!!

Kom förbi Shell macken vid Sollentuna avfarten kl.12.00 så sluter jag upp, jag kan valla er en sjuk omväg till Vaxholm.

Undrar om drulens strut har vaknat då?

Jag hakar gärna på norrut någon gång.. har faktiskt aldrig varit på de vägarna någonsin. Däremot har jag tagit roddbåten till Vaxholm ett par gånger men jag vill bara åka dit om vi ska bada efteråt.

Över: Pilot road 2 är väl helt ok för 1295:- inkl frakt. Iof finns 3:an för 200 bagis mer. Funderar själv på ett sådant framöver.

Last edited:
Då säger vi norrut för de som vill haka på. Mc varuhuset 11.30 eller shellmacken vid Sollentuna avfarten kl 12.00.

Just nu är det lite fukt kvar på vägarna, men det torkar bort snabbt.

Shellmacken låter bra kan man tanka där innan man åker. Ligger den i närheten av avfarten? Lätt att hitta?

Jag kanske drar en runda mot Rosenhill senare på eftermiddagen ifall någon har samma plan. Vet dock inte om jag fastnar i stan.

Hur gick det för er?

Riktigt skön körning idag, från Sollentuna via Skålhamra, Vallentuna, Väsby, Gottröra, Åkersberga, Vaxholm, Rindö, Hemmesta, Gustavsberg, Skogskyrkogården, Bulten, Rosenhill, Bulten, stan å hem:)

Vad gjorde du käka PANGkakor och låg sedan ÖVERst?

Riktigt skön körning idag, från Sollentuna via Skålhamra, Vallentuna, Väsby, Gottröra, Åkersberga, Vaxholm, Rindö, Hemmesta, Gustavsberg, Skogskyrkogården, Bulten, Rosenhill, Bulten, stan å hem:)

Vad gjorde du käka PANGkakor och låg sedan ÖVERst?

Touring...usch. Skönt att vi valde Rosen -> Pannkakor -> Bulten -> Fotboll :musik

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R