Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Lördag 9 Oktober Bira-kväll med Motard Maffian och lindqvist?
1. Stromberget
2. Alizeé
3. Megan Fox
4. Mona Sahlin (Nån till Skager oxå)
5. Lindman med nyopererad axel
6. Ex3mX - (Stomberget, tack för jävligt lattjo frisörfest senast)
7. Olof (Tar med en av mina bästa polare - Morgan... Kapten Morgan)
8. MrO
9
10
..
120..
 
Lördag 9 Oktober Bira-kväll med Motard Maffian och lindqvist?
1. Stromberget
2. Alizeé
3. Megan Fox
4. Mona Sahlin (Nån till Skager oxå)
5. Lindman med nyopererad axel
6. Ex3mX - (Stomberget, tack för jävligt lattjo frisörfest senast)
7. Olof (Tar med en av mina bästa polare - Morgan... Kapten Morgan) <-- INGET JÄVLA FULDRICKANDE UTANFÖR KROGEN NU OLOF!!!
8. MrO
9. spiken den Store
10
..
120
 
Lördag 9 Oktober Bira-kväll med Motard Maffian och lindqvist?
1. Stromberget
2. Alizeé
3. Megan Fox
4. ugly betty (Nån till Skager oxå)
5. Lindman med nyopererad axel
6. Ex3mX - (Stomberget, tack för jävligt lattjo frisörfest senast)
7. Olof (Tar med en av mina bästa polare - Morgan... Kapten Morgan) <-- INGET JÄVLA FULDRICKANDE UTANFÖR KROGEN NU OLOF!!!
8. MrO
9. spiken med den lille !
10
..
120


fattar inte hur ni tänker .. bajsa på roger ?? !!
lägga en pub kväll mitt i älgjakten . fan va ni är taskiga .:confused:
 
Lägga en älgjakt mitt i en pubkväll?! Nä, nu får du allt börja prioritera rätt grabbhalva :fyllisar
 
Lördag 9 Oktober Bira-kväll med Motard Maffian och lindqvist?
1. LINDQUIST :tuttar Nu kommer brewdarna på löpande band :tummenupp
2. Alizeé
3. Stromberget
4. Mona Sahlin (Nån till Skager oxå)
5. Lindman med nyopererad axel
6. Ex3mX - (Stomberget, tack för jävligt lattjo frisörfest senast)
7. Olof (Tar med en av mina bästa polare - Morgan... Kapten Morgan) <-- INGET JÄVLA FULDRICKANDE UTANFÖR KROGEN NU OLOF!!!
8. MrO
9. spiken den Store
10.
..
120
 
Lördag 9 Oktober Bira-kväll med Motard Maffian och lindqvist?
1. Tuttar :tummenupp
2. Alizeé
3. Stromberget
4. Mona Sahlin (Nån till Skager oxå)
5. Lindman med nyopererad axel
6. Ex3mX - (Stomberget, tack för jävligt lattjo frisörfest senast)
7. Olof (Tar med en av mina bästa polare - Morgan... Kapten Morgan) <-- INGET JÄVLA FULDRICKANDE UTANFÖR KROGEN NU OLOF!!!
8. MrO
9. spiken den Store
10.LINDQUIST :tuttar Nu kommer brewdarna på löpande
..
120.

Ner på listan din jävla wanker!
 
Last edited:
Lördag 9 Oktober Bira-kväll med Motard Maffian och lindqvist?
1. Tuttar :tummenupp
2. Alizeé
3. Stromberget
4. Mona Sahlin (Nån till Skager oxå)
5. Lindman med nyopererad axel
6. Ex3mX - (Stomberget, tack för jävligt lattjo frisörfest senast)
7. Olof (Tar med en av mina bästa polare - Morgan... Kapten Morgan) <-- INGET JÄVLA FULDRICKANDE UTANFÖR KROGEN NU OLOF!!!
8. MrO
9. spiken den Store
10.LINDQUIST :tuttar Nu kommer brewdarna på löpande
..
120.

Ner på listan din jävla wanker!

Fickplunta då? :)
 
Fan va less jag blir på skager. Uppenbart att han vill ha alla småflickor för sig själv. Lurat mig att utgången e på fredag. Hmmm skämms du inte!!?!?!?
 
Vi börjar kvällen kl 19.00 på HELLSTRÖMS på Söder (gamla söderhof)

Adress: Fatbursgatan 1
Ort: Södermalm

Lördag 9 Oktober Bira-kväll med Motard Maffian och lindqvist?
1. Stromberget
2. Alizeé
3. Megan Fox
4. Mona Sahlin (Nån till Skager oxå)
5. Lindman med nyopererad axel
6. Ex3mX - (Stomberget, tack för jävligt lattjo frisörfest senast)
7. Olof (Tar med en av mina bästa polare - Morgan... Kapten Morgan) <-- INGET JÄVLA FULDRICKANDE UTANFÖR KROGEN NU OLOF!!!
8. MrO
9. spiken den Store
10.LINDQUIST Nu kommer brewdarna på löpande
 
Last edited:
Vi börjar kvällen kl 19.00 på HELLSTRÖMS på Söder (gamla söderhof)

Adress: Fatbursgatan 1
Ort: Södermalm

Lördag 9 Oktober Bira-kväll med Motard Maffian och lindqvist?
1. Stromberget
2. Alizeé
3. Megan Fox
4. Mona Sahlin (Nån till Skager oxå)
5. Lindman med nyopererad axel
6. Ex3mX - (Stomberget, tack för jävligt lattjo frisörfest senast)
7. Olof (Tar med en av mina bästa polare - Morgan... Kapten Morgan) <-- INGET JÄVLA FULDRICKANDE UTANFÖR KROGEN NU OLOF!!!
8. MrO
9. spiken den Store
10

Fick inte jag va me? :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top