Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
7 Ex3mX, [Last day with the boys]

Det låter skoj, dig har jag ju mig veterligen aldrig träffat dessutom!
Men förra veckan när jag var med i Roslagen så kördes det ju så mjölken sinade i kossorna :gnissla Jag hänger inte riktigt med tempomässigt på de där vägarna.

Nä inte vad jag kan minnas heller, så måste va på tiden :) Såå fort går det ju inte, ialla fall inte längre bak :)

Det låter skoj, dig har jag ju mig veterligen aldrig träffat dessutom!
Men förra veckan när jag var med i Roslagen så kördes det ju så mjölken sinade i kossorna :gnissla Jag hänger inte riktigt med tempomässigt på de där vägarna.

Tänkte ta budgeträsern imorrn, då bromsar och fjädring var inte ens va bra på 80-talet så lägger jag mig längre bak i ledet. Men om du följer med kan vi ju räjsa på rakorna...:gnissla

Mc varuhuset 17,30

3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
8 PGM

Last edited:
Nä inte vad jag kan minnas heller, så måste va på tiden :) Såå fort går det ju inte, ialla fall inte längre bak :)

Tänkte ta budgeträsern imorrn, då bromsar och fjädring var inte ens va bra på 80-talet så lägger jag mig längre bak i ledet. Men om du följer med kan vi ju räjsa på rakorna...:gnissla

Ok. Jag är övertalad...denna onsdag igen :D Om det är bra väder så ligger jag i svansen med första-hjälpen-kudde och verktyg i ryggan. Metriska verktyg :tungan

Mc varuhuset 17,30

3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
8 PGM
9 Jörgen

Ok. Jag är övertalad...denna onsdag igen :D Om det är bra väder så ligger jag i svansen med första-hjälpen-kudde och verktyg i ryggan. Metriska verktyg :tungan

Mc varuhuset 17,30

3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
8 PGM
9 Jörgen

Kanon! :tummenupp

Last edited:
Mc varuhuset 17,30

3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
8 PGM
9 Jörgen
10. Randonörd

Jag kan inte vara med po onsdags körningen, av annledningen att jag jobbar i Österrike denna vecka. Men jag tror det löser sig, jag och kolegan här i fron ska nämligen lona en adventure och en SMR fron KTM fabriken som ligger här i salzburg, fan va trist det ska bli! Han ska visa mig sin favvo väg via non alptopp och det är ju bara 20 grader varm och blo himmel so jag for väl se om man pallar och har lust!!!... HAHAHAH SUCKERS!!!!!! Life is goooood.

Jag hållar tummarna för vädret. Det ska bli kul att ut och åka lite med detta stenhårda gäng. Här är en filmsnutt jag tog när maffian klev ut från gottröramacken förra onsdagen.

[YOUTUBE-ID]kW4poMQSX9o[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Får tyvärr stryka mig för morgondagens körning då ja just märkte att nån j#¤%el brutit sig in i garaget å snott min hoj... FAN va trött ja blir...:mad:

Jag hållar tummarna för vädret. Det ska bli kul att ut och åka lite med detta stenhårda gäng. Här är en filmsnutt jag tog när maffian klev ut från gottröramacken förra onsdagen.

[YOUTUBE-ID]kW4poMQSX9o[/YOUTUBE-ID]

Hahaha fan vad bra.

Får tyvärr stryka mig för morgondagens körning då ja just märkte att nån j#¤%el brutit sig in i garaget å snott min hoj... FAN va trött ja blir...:mad:

Trist att folk inte kan ge fan i andras prylar, hoppas det inte blir strul med fb.

Last edited:

Välkommen i gänget, det är så sjukt trist att det finns folk som inte kan köpa egna knarrar utan måste sno andras. Min blev snodd slutet av april, hade precis tagit ut den för säsongen, nyputsad å allt.
Den hittades aldrig. Kanske lika bra det egentligen, hade inte varit kul att få hem en trashad & våldtagen hoj.

----

Mc varuhuset 17,30

3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 (Sööör_Patrik, beklagar förlusten)
6 Skager
8 PGM
9 Jörgen
10. Randonörd
11. Ossian
12.
13.

Last edited:
Trist att folk inte kan ge fan i andras prylar, hoppas det inte blir strul med fb.[/QUOTE]

Hmm.. Kalle-batong ringde just. De har hittat den. Krashad vid karolinska. Enligt han ja pratade med så fick han nog ordentligt ont då han kört in i en betongsugga så framhjulet lossnat från gaffeln...:D

Fortsättning följer... ska ut å leta efter nån som haltar runt i Solna..

Hmm.. Kalle-batong ringde just. De har hittat den. Krashad vid karolinska. Enligt han ja pratade med så fick han nog ordentligt ont då han kört in i en betongsugga så framhjulet lossnat från gaffeln...:D

Fortsättning följer... ska ut å leta efter nån som haltar runt i Solna..

Då stämmer det i vissa fall, att somliga straffar gud medetsamma. Eftersom dom inte fick tag i någon så kan man ju utgå ifrån att han lever, hoppas han fick duktigt ont.

Mc varuhuset 17,30

3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
6 Skager
8 PGM
9 Jörgen
10. Randonörd
11. Ossian
12. Tom (kanske, möter isåfall upp vid bilprovningen)

Mc varuhuset 17,30

3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
6 Skager
8 PGM
9 Jörgen
10. Randonörd
11. Ossian
12. Tom (kanske, möter isåfall upp vid bilprovningen)

Kom ut till ett platt framdäck i morse så får snällt stanna hemma :huvet

Var köper ni slangar någonstans?
Det verkar svårt att hitta slangar som är bredare än till 160 däck.
Jag är ute efter en slang som klarar av 180-190 däck.

Back