Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Var ligger tuvängen?

Jag är nybliven motardägare och vill åka med motardnissar! :banana

Hitta till Tuvängen Ring

Norrifrån kan man köra E4/E20 till avfart från motorväg mot Rönninge/Salem och höger mot Söderby. Efter ca 300 meter vänster Bergaholmsvägen mot Vellinge. Följ Bergaholmsvägen ca 6,7 km till avfart vänster Tuvängen Ring.

Från E4/E20 avfart mot Södertälje N vid trafikplats Moraberg. Vid rondellen med McDonalds kör vänster mot Moraberg Industriområde.
Nästa rondell vänster och följ Morabergsvägen förbi Bilia och Beijer Bygg. I korsningen Morabergsvägen / Bergaholmsvägen (Ford) - tag höger och följ Bergaholmsvägen 1,6 km till avfart höger mot Tuvängen Ring.

GPS Lat: N 59º 12’ 45.00” Long: E 17º 39’ 57.00”

Någon onsdagskörning den 20:e ?

Var ?
När ?
Varför?

Mitt bakdäck håller på att ta slut, så jag står iaf över morgondagens körning om det blir någon. Förhoppningsvis har jag nytt däck tills i helgen iaf.

Mitt bakdäck håller på att ta slut, så jag står iaf över morgondagens körning om det blir någon. Förhoppningsvis har jag nytt däck tills i helgen iaf.

Mm same same, är nere på corden nu, vågar inte köra en meter förrän jag fått mitt däck, annars skulle jag köra så ni inte visste va era mammor hette! :D :tuttar

Jag å en färsking tänkte söndagsköra mitt på dagen på fredag om det nu är väder..

Fredag ca 11.30 medis
1. stromb

Last edited:
kanske börjar bli dax att aktivera sig här, sxv:n borde komma på fredag och då blir det åka av :banana

skulle vara kul att hänga med å busa lite nån dag :)

Fredag ca 11.30 medis
1. stromb
2. färsking
3. Patrik
4. Sportfräs

Låter kul. Jag är också färsking, vad är det för tempo osv?

Last edited:
Fasen, mitt däck kommer på onsdag nästa vecka... Trodde däckonline skulle vara lite snabbare då jag beställde det i tisdags, men icke.

Ang. körtempot så är det don efter person. Dvs. gillar man att köra snabbt så lägger man sig i det främre ledet, respektive långsamt i det bakre. Vi väntar alltid på varandra vid korsningar och avfarter, så du behöver inte oroa dig.

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...