Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag är ledig varje onsdag så lita på att jag dyker upp:-) Finns det något folk från Lidingö i detta forumet? Flyttad hit nyligen så jag känner inget hojfolk i sthlm.

Nästa onsdag kanske en rookie kan hänga på
om det går för sig
bara ni inte skall köra på bakhjulet eller fort !!!!!!!! :-)

Tack för en trevlig men kall runda igår.

Vi blev 6 stycken som tog dom krokiga vägarna upp till Gottröra.
Där värmde vi oss med kaffe innan vi vände tillbaka till stan.

Glöm nu inte att anmäla er till Ålands körningen på valborg.:tummenupp

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=200877

Här är en bild över banan på Åland.

Fixat.
Jag och Pgm kommer.
Åker med 19 färjan från kapellskär, skulle inte du åka den me?:banana

(Köpte mig fri från förhandlingar):rofl

Premiären avklarad... Skruvat hela dagen utan att hitta något direkt fel och helt plötsligt startade hojfan... :va

Får väl se om det har lagat sig själv eller om skiten är kvar, blir väl ståendes på bulten eller något annat lämpligt ställe nära hem...

Nu blev jag riktigt sugen på att hänga med till Åland också :D När är sista anmälningsdag?

Premiären avklarad... Skruvat hela dagen utan att hitta något direkt fel och helt plötsligt startade hojfan... :va

Får väl se om det har lagat sig själv eller om skiten är kvar, blir väl ståendes på bulten eller något annat lämpligt ställe nära hem...

Vad har hänt?

Någon som har en slangklämma till det främre avgasröret liggandes, alternativt tips på vart i stockholmsområdet man kan få tag på en ny lite snabbt?

Någon som har en slangklämma till det främre avgasröret liggandes, alternativt tips på vart i stockholmsområdet man kan få tag på en ny lite snabbt?

www.swedol.se har dom lite kraftigare ABA-klammor.
IS-6301.jpg

Det är samma som i höstas. Har inte hänt något på rep.fronten tills nu.
Sista gången vi åkte förra året (var det när du kraschade kanske...?:va) så hade vi ju sällskap hemmåt. Vid brommaplan dog min hoj och jag trodde det var soppan eftersom den startade igen när jag vred om till reserven.
Efter att du vek av hemmåt så kom kollegan i bil och jag följde efter honom till förrådet och hojen dog precis innan jag kom fram (vinsta).
Fick sen inte igång hojen med kickande så vi provade att dra igång den vilket fungerade. Körde sen hem och parkerade den i garaget. En eller två veckor senare skulle jag köra en sväng igen. Hojen var svårstartad men gick igång till slut. Hann inte ens dra på mig hjälmen innan hojen dog. Sen ställdes den undan inför vintern.

Kändes som det var dåligt komp när jag kickade så jag gjorde en ventiljustering innan jag började byta tändspolar och annat junk. Men nu verkar den ju fungera som sagt... utan att jag hittat något direkt fel...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!