Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Tänkte höra med er, vilken olja det är man ska fylla på med i min KTM 640?
Hade den på service sist hos johan(mcsport). Tänkte man måste väll fylla på med samma olja, vilken tror ni han använder? någon som vet?

Det behöver man inte... Kolla manualen eller ring honom - 59142066

Tjoho bange jag har min 100mila servisorz på onsdag då akrat åker på... Vad kan det kosta som mest om jag har "inte tur". Hur lång tid tar det? Om det går som tänkt så är jag med på onsdag :D

Tror den går på runt 1000 lappen. Hinner du med ut o köra på onsdag då?

.

1. Skager
2. PGM+1
3. Raz
4. Bange
5.
6.

Last edited:
K, ah dels servicen och sen ska ju helsystemet på så det blir nog lite pengar som flyger... Tänkte bara hur jag ska betala om jag ska ta ut på nåt postkontor innan, eller om dom kan skicka en faktura :P
Hojjen ska in vid 9 på morgonen så jag hoppas det, vet inte hur lång tid det tar men hinner jag så är jag fetpå :D

K, ah dels servicen och sen ska ju helsystemet på så det blir nog lite pengar som flyger... Tänkte bara hur jag ska betala om jag ska ta ut på nåt postkontor innan, eller om dom kan skicka en faktura :P
Hojjen ska in vid 9 på morgonen så jag hoppas det, vet inte hur lång tid det tar men hinner jag så är jag fetpå :D

Skulle tro att kort eller cash är det som gäller :tummenupp sisådär 12-13-14000..eller nåt :gnissla

Kommer Inte på onsdag jag drar till gelleråsen på onsdagkväll för 2 dagars bankörning... kmr va varm i kläderna till helgen så nästa onsdag om nu vädret är OK ere taggat!

1. Skager
2. PGM+1
3. Raz
4.
5.
6.

Tänkte följa med på en tur för första gången med er, om det är ok?
Vart träffas ni?

Tja, självklart är du välkommen. Vi brukar träffas på medborgarplatsen strax bredvid snaps uteservering runt 17:30-17:45.

Ny i forumet!
Verkar skoj och haka på er någon gång.. Vilket tempo har ni, vart brukar ni åka?

Tjena, tempot varierar beroende på vem som ligger först, vi väntar in alla vid korsningar o dyl, så ingen kör vilse, det har nog varit norra sidan som har dominerat tror jag(har själv inte varit med på alla).:tummenupp

Last edited:
Har lagt undan ett ställ och en hjälm på lelles... Ev. åker jag och handlar imorgon, då kan ni räkna in mig på onsdag. Felix är singel i veckan så han hakar säkert också på isf. :)

japp... denna vecka är de mannen i huset som bästemmer, så då e de hojjen som hägrar, så vi ses på onsdag:yoparty

ps. frun e på gotland .ds:tungan

Tjo.
Hmm, felix, visst känner du bj?

Tänkte haka på nu på onsdag, en polare med husa kommer också så vi blir fler:)

Onsdagskörning (högt tempo!!)

1. Skager
2. PGM+1
3. Raz
4. Bange
5. Olof
6. Felix
7. Burran
8.
9.
10.

Last edited:
Onsdagskörning!

1. Skager
2. PGM+1
3. Raz
4. Bange
5. Olof
6. Felix
7. Burran
8. aliss
9. U.G
10...............?

17.30 medis

Onsdagskörning!

1. Skager
2. PGM+1
3. Raz
4. Bange
5. Olof
6. Felix
7. Burran
8. aliss
9. U.G
10. rogge
11.???...............

17.30 medis

Blir ju ett härligt gäng detta, trådskaparen är väl självskriven antar jag. Ser fram emot imorgon, bange skulle vinna hela skiten sa han, så ni andra kan väl ta det lite lungt så han inte blir ifrånkörd.:arsele

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon