Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Det var riktigt skoj anders, om det är nån som är sugen på att köra i slutet på nästa vecka och hela den helgen så hänger jag på, Sambon och lillkillen sticker iväg på torsdag och kommer hem på måndagen efter så då är det fri körning:tummenupp .

Det var riktigt skoj anders, om det är nån som är sugen på att köra i slutet på nästa vecka och hela den helgen så hänger jag på, Sambon och lillkillen sticker iväg på torsdag och kommer hem på måndagen efter så då är det fri körning:tummenupp .

Är det bra väder så åker jag gärna en sväng... kanske eldar upp bakdäcket också... inte så mycket kvar längre... Nicke har bildbevis så se till att få upp dem nu:tummenupp

Det är klart vi ska elda upp ditt däck, fan vid närmare eftertanke vore det ännu häftigare om vi dränkte in hela hojen i bensin och tände på :yoparty . Fast det är klart då hade du ingen hoj att köra med :va , men det hade varit riktigt schysst att få med på film. Ja vi kanske ska nöja oss med att köra lite bara.:D . Skulle va kul med en heldag på lördagen, kanske köra uppåt rimbo och norrtälje.

Så, nu är det äntligen gjort :rock :rock
Fick körkortet i onsdags efter en nervös kortlös resa till Bollnäs på hojen, lyckades tappa nummerplåten på vägen också :va
Ska verkligen försöka dyka upp nån dag och lära mig lite skoj av er... Skönt att slippa noja över länsman...

Ha det bäst / Wallander

Det är klart vi ska elda upp ditt däck, fan vid närmare eftertanke vore det ännu häftigare om vi dränkte in hela hojen i bensin och tände på :yoparty . Fast det är klart då hade du ingen hoj att köra med :va , men det hade varit riktigt schysst att få med på film. Ja vi kanske ska nöja oss med att köra lite bara.:D . Skulle va kul med en heldag på lördagen, kanske köra uppåt rimbo och norrtälje.

Jag har ju fortfarande kvar hondan. Det är bara ringa försäkringsbolaget sen och säga att den har gått upp i rök... (höhö):)

Äntligen är hojen färdig. Den luktar fortfarande lite suspekt när den blir varm men den går nu.

Tillbaka i ny tappning. back in black.

Jobbar eftermiddag nu i veckan så jag hoppas på körning på lördag och om vädret är skit hoppas jag på en schyst onsdag efter den helgen.

Riktigt åksugen nu!

Falskt larm... Kom på att jag ska bort över helgen så det blir inget eldande då. Tar det i lunda imorgon istället :tummenupp

Ser ut att kunna bli regn på onsdag. Desseutom måste jag fixa iordning bilen till helgen :yoparty

Nu har man ju slängt på nytt bakdäck roadtech Z6.. jag väntar bara på att min framfälg ska bli riktad å klar sen är min hoj en motard igen!
Vilka ska till lunda?!?!?

Kommer också! Men som vanligt tänker jag vara panelhöna och sitta och glo på naturbegåvningarna.

/J

Falskt larm igen. Måste förvilla fienden... :va

Blev ändrade planer. Får försöka hinna till medis imorgon ist. Ha så kul i lunda, kanske dyker förbi med bil om jag hinner

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman