Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
snowfire skrev:2153833en frågan?
Vart får man ha regplåten, är de okej att ha den i hjulhuset, eller måste den sitta under stänkan??
Jörgen Karlsson skrev:2152279Det jag såg av hans körning såg inte så rutinerat ut kan jag erkänna. (Men det borde jag ju -som gammal gnällspik- ha sagt till honom igår innan det hände istället)=/
/J
lerox78 skrev:2154142han var nära att plocka mig när han körde om 2 gånger så jag vågade aldrig köra om han....det såg för farligt ut...och polaren hans hade ju inget körkort....inte konstigtatt ninjan klotade..tråkit men säkert förkänat...
Jörgen Karlsson skrev:2154555Ibland undrar man om inte en sån personskadefri smäll kan vara bra, det skrämmer bort dem från ngt de kanske inte borde hålla på med på ytterligare många år. Oavsett kort eller ej.
Hoppas du fick fart på fläkten och kylningen?
Jag har kört hojen i bromsbänk hela eftermiddagen/kvällen. Hittade 10% mer vrid i hela registret tack ver en modd av min luftburk och dito bestyckning. Räckte till 7 hk till! =) Åkte Bogesundsvägen några vändor på vägen hem från Åkersberga.
/J
Provade med 24 stycken brickor i och täta end-caps, dvs samma konfiguration som när vi åkte, gav bara 2 hk med öppna lock så jag fortsätter med samma.Dvs liten vinst till priset av så mycket högre buller, inte så snällt när man kör så mycket i stan som jag. Mindre antal brickor och täta end-caps gav nättre lågvarvsvrid men började tära för mycket på toppeffekten.lerox78 skrev:2156220tog du bort några dämp brickor på dämparn eller?? jag ska kolla säkringen imorgon på min hoj....
opium skrev:2159790fan d e ju helt dött i den här tråden, ingen som vill åka eller?
opium skrev:2159790fan d e ju helt dött i den här tråden, ingen som vill åka eller?
Klamster skrev:2178756det händer ju inte mycket i denna tråden längre
vart har alla tagit vägen?!!?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |