Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Fan va jobbigt att baxa ur den ur lägenheten, är halvvägs nu och genomsvettig....

Nu har man varit ute å snurrat runt hela jädra stan.. men inte sett en endaste liten motard... hoppas det blir bättre med anabola moppar i morgon...

D-MAN 660 skrev:
Nu har man varit ute å snurrat runt hela jädra stan.. men inte sett en endaste liten motard... hoppas det blir bättre med anabola moppar i morgon...

Vaffan!! Stog på medis från 1200 till 1215 sen bar det av ut över hela city.. Och jag såg inte en endaste morot jag heller.... Bara massa gynstolar, tror jag såg en ninja... thats it...

Var håller ni hus??!!!

Syns imorrn!!

nu e det gonatt.. hällt i mig ettokänt nr av bärsa... men vi ses i morgon.. frukust på mcDonalds.... fan va fint

Itacha75 skrev:
Någon som såg mig sitta och vara surig vid globen? BÖGHOJEN PAJADE! :mad:

Shit jobbigt läge... Själv glömde man bort ställa om klockan, men med tanke på att jag kom hem 05:00, så skulle jag nog inte pallat å gå upp iallafall... :död

Zana skrev:
Shit jobbigt läge... Själv glömde man bort ställa om klockan, men med tanke på att jag kom hem 05:00, så skulle jag nog inte pallat å gå upp iallafall... :död

Såg din hoj vid kungsträdgården igår, stod och såg väldigt ensam ut, stackarn...

ceasar skrev:
Såg din hoj vid kungsträdgården igår, stod och såg väldigt ensam ut, stackarn...

Haha, jag hade så sköj så jag glömde tanka... Och sen har puckot som designade soppakranen satt den så man inte ser vad som är på res, eller on... Så jag antar att jag kört omkring på reserven...

Så mitt i korsningen kungsträdgårdsgatan/norrlandsgatan la den av, hehe... Men det ordnade sig, ringde efter bensin, och la mig på hojen och solade... Som vanligt fick man massa skojiga/underliga/roliga samtal med olika intresserade människor... :)

Ahhh... Im lovin´ it!

Zana skrev:
Haha, jag hade så sköj så jag glömde tanka... Och sen har puckot som designade soppakranen satt den så man inte ser vad som är på res, eller on... Så jag antar att jag kört omkring på reserven...

Så mitt i korsningen kungsträdgårdsgatan/norrlandsgatan la den av, hehe... Men det ordnade sig, ringde efter bensin, och la mig på hojen och solade... Som vanligt fick man massa skojiga/underliga/roliga samtal med olika intresserade människor... :)

Ahhh... Im lovin´ it!

Och hur länge har du haft hojen? :rofl

motardnisse skrev:
Och hur länge har du haft hojen? :rofl

En säsong!! Satte tejp på ena "hållet" på kranen för att lätt se om den var på on eller res, men vaffan.. glömde vilken som var vad...

Skulle tejpbitsförsedda läget peka neråt eller uppåt?!! Fan visste jag, bara att tuta å köra jue... :D

Sluta mobbas!!! :gnissla

Såg nån helorange ktm på folkungagatan, nån som känner sig träffad?

Avgassystem som mullrade gott och slutburken försedd med en genomskinlig plastslang...

Ex3mX skrev:
Sorry, jag har inte besiktat den ännu :(
Och så ska jag packa och flytt städa :zpy

wesslan78 var det dig jag såg i dag på essingeleden vid 5 rycket?

Suttit utan uppkoppling i helgen, kan nog varit jag ställde på hojen den dan så jag snurrade ett gäng varv runt city mm, så JÄVLA KUL! :D

Ledigt imorgon, nån som e sugen på att köra lite?

Zana skrev:
En säsong!! Satte tejp på ena "hållet" på kranen för att lätt se om den var på on eller res, men vaffan.. glömde vilken som var vad...

Skulle tejpbitsförsedda läget peka neråt eller uppåt?!! Fan visste jag, bara att tuta å köra jue... :D

Sluta mobbas!!! :gnissla

Sorry kunde inte låta bli, kanske skulle berätta för HW? :hihi

Se nu till och boka in åland så man får se hur du kör!

Använder du fortfarande de handskar du köpte av mig? Undrar just hur de var då jag inte hann pröva dem!

Last edited:
wesslan78 skrev:
Suttit utan uppkoppling i helgen, kan nog varit jag ställde på hojen den dan så jag snurrade ett gäng varv runt city mm, så JÄVLA KUL! :D

Ledigt imorgon, nån som e sugen på att köra lite?

Japp blir åkning i morgon.. även om det bara blir några plus...

Nån som ska ut? Har typ halsfluss, men med lite kläder går det säkert bra.... :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show