Spretman skrev:Jag skaköra hela serien.
Tack för tipset föresten.
tsss, du kommer vurpa första varvet och va borta resten av säsongen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spretman skrev:Jag skaköra hela serien.
Tack för tipset föresten.
D-MAN 660 skrev:va ute å tog en liten promenad på 1 1/2 timme i dag, vackert väder å inte farligt kallt... när jag gick där funderade jag på varför jag inte körde hoj.. å då kom jag på.. helvete hojen står ju aldeles ensam i ett garage 60 mil härifrån.. nu måste jag fan försöka hitta en lösning på hur jag ska få ner åbäket hit..
MD skrev:Hakar gärna på oxå om jag har kvar hojen
D-MAN 660 skrev:Haha.. lyckades övertala moder att ta bilen med släp nu när hon kommer ner å hälsar på. så nu har man snart besten här.. måste bara tjacka en ny slang å ett par däcksjärn.. sen e den redo för rock... ser ut som om jag måste ta en sväng på lördag ef alt söndag![]()
![]()
ddevil skrev:Skrik till isf, är säkert ute o tar en sväng om det inte snöar... Har blankslitet framdäck om jag inte hinner byta tills helgen, så det blir lite lungt hur som. Men ut ska jag säkert...
/Per
Cobra80 skrev:men Hallå!!! tänk inte ens tanken.. jag vill ju köra lite (när det blir lite varmare)!!!
D-MAN 660 skrev:Förresten e snutarna gnälliga om man inte kör med blinkers å sånt krams... kom ju på att jag strippat hojen från allt onödigt som kan gå sönder (körde nästan bara bana förra året) slänga dit lyset e ju snabbt gjort.. men orkar fan inte montera blinkers
MD skrev:hehe, tyvärr så e tanken tänkt.. men det kanske blir en reggad så man kan gasa lite gata oxå....
Varför inte köra nu? jag va ute för 2veckor sedan och gasa..![]()
Cobra80 skrev:Du har inte märkt att det bara är någon plus grade ute??usch måste ta och hämta däcket också..
MD skrev:Jo, nån plusgrad = ingen is ... Det e bara slänga på sig några goretexkläder och en integralhjälm så känns det som sommar![]()
Vart har du däcket?
Cobra80 skrev:Däcket är i Voiceless garage. Hoppas jag, om han inte flytt landet med det.. (åkte förbi och kolla om han var hemma för ett "tag" sen men då var han på kryssning.)
D-MAN 660 skrev:Ska byta slang på bakan på hojen.. hittade boven en 23 mm träskruvSjälvklart glömde morsan å ta ner mina däcksjärn så jag undrar om det finns nån vänlig själ som har tillgång till garage/lokal och däcksjärn...ingen större operation då det bara e slangen som ska bytas skulle gärna vilja fixa det på lördag ef, så finns det nån som skulle orka ställa upp så vore det kanon.
MVH/ Danne
MD skrev:Ska kolla om jag hittar däcksjärn, isf kan jag ställa upp med verkstad och verktyg...
Ex3mX skrev:Jag tog Hojen till jobbet i morrse![]()
Sweeeet. men jävligt kalt om hakan![]()
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |