Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Så kom igen nu då!!!!
Visa lite intresse för i morgon vilka är på :banana ? Hur många blir vi :Bugar ?. Som föra onsdagen det duger för mig :) ! Men ser fram i mot fler motarder den här onsdagen :yoparty :yoparty :yoparty !
Ska bli skit skoj!!!

Whoopass skrev:
2298182 Så kom igen nu då!!!!
Visa lite intresse för i morgon vilka är på :banana ? Hur många blir vi :Bugar ?. Som föra onsdagen det duger för mig :) ! Men ser fram i mot fler motarder den här onsdagen :yoparty :yoparty :yoparty !
Ska bli skit skoj!!!
Onsdag e på ! Var det 18 vid Donken eller...?

Får vi en guide med oss ? motardnisse :7peta :Bugar

.

min hoj har gått typ 260 mil, spelar det någon roll om man kör några mil extra? För jag hinner nog inte byta olja och grejjer innan

Krille-666 skrev:
2298279 min hoj har gått typ 260 mil, spelar det någon roll om man kör några mil extra? För jag hinner nog inte byta olja och grejjer innan
Tråkigt om du inte är med!!! Tar det 5 min å byta olja å vad kostar de 150-200kr !!!

Whoopass skrev:
2298297 Tråkigt om du inte är med!!! Tar det 5 min å byta olja å vad kostar de 150-200kr !!!

för mig tar det alltid mycket längre tid, måste inhandla alla filter etc. Men det kan juh inte spela så stor roll om man kör några mil extra? Vi kanske inte behöver köra en sån brutal runda som förra gången :tungan

äh fan jag hänger på :)

Krille-666 skrev:
2298311 för mig tar det alltid mycket längre tid, måste inhandla alla filter etc. Men det kan juh inte spela så stor roll om man kör några mil extra? Vi kanske inte behöver köra en sån brutal runda som förra gången :tungan

Bra där!!
tror inte det är någon fara men se efter så att du har tillräckligt med olja i motorn så går det nog fin fint!!!

Krille-666 skrev:
2298311 för mig tar det alltid mycket längre tid, måste inhandla alla filter etc. Men det kan juh inte spela så stor roll om man kör några mil extra? Vi kanske inte behöver köra en sån brutal runda som förra gången :tungan

Alla filter
:va

2st filter och lite olja!
Se så åk till Olle och köp filter och olja!!

BTW: ska kolla lite mer om turen imorgon så vi slipper köra raka vägar eller någon kanske vill träna lite whellie?

Hojen står fortfarande! Startade inte så jag blev förbannad och sparkade till växelföraren så den är numer krokig. Går säkert att böja tillbaka, hoppas jag :gnissla

Fel tråd iofs men hur ser man om det är vatten i oljan?

Olof.B skrev:
2298493 Hojen står fortfarande! Startade inte så jag blev förbannad och sparkade till växelföraren så den är numer krokig. Går säkert att böja tillbaka, hoppas jag :gnissla

Fel tråd iofs men hur ser man om det är vatten i oljan?

Den blir väldigt grå!

Ang växelföraren, ta två skiftnycklar så du böjer tillbaka den försiktigt!

Och varför startade den inte?

Du har några timmar kvar...
:D

Olof: Tryck i lite startgas.

-PLM-: Vill du inte följa med i dag och köra lite?
Jag har träffat dig förra året vid Spånga några ggr.

Ser fram imot kl18 idag :tungan

What What in a What?
Att busa runt inne i stan är inte min grej. För stor changs att köra över något samt bli haffad av dom blå.

Tror nog du skulle behöva följa med oss och se vad du missar!

Robin Hood skrev:
2299650 Men kör centralt city lidingö mm :va
//Robin

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...