Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Smålis skrev:
Då jag var och tränade i jordbro idag(lördag), klotade, studsade på arslet, ajajaj så kan ni tyvärr stryka mig för att köra imorgon söndag... :huvet

//Smålis

är det mycket trasigt?.........sitter och klurar hur jag ska få loss stach att lägga emellan. Är mer och mer sugen på 520.

BTW. Jordbro 1300 hrs

Trevlig åktur idag, synd att typ hälften försvann. Vart tog ni vägen?
johanrehn80 lägg upp bilderna här :yoparty och zana får ta och redigera en liten film från slangningen i Jordbro :yoparty

Blir det mer åkning i veckan?

Ronny skrev:
Trevlig åktur idag, synd att typ hälften försvann. Vart tog ni vägen?
johanrehn80 lägg upp bilderna här :yoparty och zana får ta och redigera en liten film från slangningen i Jordbro :yoparty

Blir det mer åkning i veckan?

Vart tog ni vägen :va vi åkte mot tumba sen vände vi och åkte mot södertälje, sen vände vi igen och åkte till rosenhill vart en jävla massa vända. Blir det något nästa helg eller?

RGV Nisse skrev:
Vart tog ni vägen :va vi åkte mot tumba sen vände vi och åkte mot södertälje, sen vände vi igen och åkte till rosenhill vart en jävla massa vända. Blir det något nästa helg eller?

Vi skulle ju till skanssundet, så vi svängde av där. Vi stod och väntade en stund vid avfarten innan vi åkte fram och tillbaks till färjan. Vi hörde senare när vi kom till Rosenhill att vi missade er med 10 min.
Nästa helg blir det med all säkerhet körning, i veckan med tycker jag.

Ronny skrev:
Vi skulle ju till skanssundet, så vi svängde av där. Vi stod och väntade en stund vid avfarten innan vi åkte fram och tillbaks till färjan. Vi hörde senare när vi kom till Rosenhill att vi missade er med 10 min.
Nästa helg blir det med all säkerhet körning, i veckan med tycker jag.

Jepp, mer åka.

Har tyvärr varit borta i helgen och missat allt det roliga :(

Vad sägs om busåka imorrn måndag i tex Jordbro industriområde???

Runt klockan 12 tankade och klara... :tungan

Backe skrev:

Då min rumpa känns bättre :D Så är jag där till klockan 11.00 :tummenupp

//Smålis

Backe skrev:

Låter bra, jag dyker nog upp om det är torrt. :rock

johanrehn80 skrev:
försöker hinna dit 11-12

Fan jag har träningsvärk i hela ryggen sen igår... hehe....

Lycka till med höjden!!!

Upp med lite bilder nu bara!!

/Zana

RGV Nisse skrev:

Självklart!

Men nästa gång kan vi väl mötas närmare city... Tror det kommer fler, och dom på fel sida om stan slipper på röven mörbultad... hehe...

Smålis skrev:
Då jag var och tränade i jordbro idag(lördag), klotade, studsade på arslet, ajajaj så kan ni tyvärr stryka mig för att köra imorgon söndag... :huvet

//Smålis

Klotade själv i helgen, så onödigt efter landsväg i 120.Hojen klarade sig rätt bra iallafall, o jag springer med gips på torka sig i :arsele handen en 3-4 veckor. Bra start på semestern

Backe skrev:
Nyvaken med abstinensryck i stuntvenen så förslår jag...

Samling vid "flatenrakan" idag klockan 12 för bak (och fram) hjulsbus :)

Vilka är med?

Fasen kan inte idag!! ingen som ska ut imorgon? skulle vara kul att busa lite..
(bor norr om stan)

/mvh Cobra

Jag vill också ut & busa.

Varför e min hoj paj? :va
Ja ja kanske hinner laga den innan helgen varjefall... :rolleyes:

ddevil skrev:
Klotade själv i helgen, så onödigt efter landsväg i 120.Hojen klarade sig rätt bra iallafall, o jag springer med gips på torka sig i :arsele handen en 3-4 veckor. Bra start på semestern

Ajfan, du får krya på dig. Hoppas du är på hjulen snart.

Ronny skrev:
Ajfan, du får krya på dig. Hoppas du är på hjulen snart.

Operation på tisdag nästa vecka... sedan får man se.

Några som använder styrdämpare på sin KTM ? Fick TOK!vobbel i en kurva då jag passerat en "lagning" av vägverket. Slog fullt några ggr o sedan var det bara om lägga kull sig innan man for ut i naturen.

Tips på styrdämpare mottages tacksamt. Lillebror klotade sin 525a på exakt samma sätt för någon månad sedan (visserligen brukar han klota rätt ofta, men oftast vintertid i skoterspår = mjukt)

Vem var har som kom senare till jordbro, på en svart LC4 ? han hade ett R1 bromsok fram. Ska försöka muta honom att få kopiera hans okdistans. Har sånt ok hemma nämligen.

ddevil skrev:
Operation på tisdag nästa vecka... sedan får man se.

Några som använder styrdämpare på sin KTM ? Fick TOK!vobbel i en kurva då jag passerat en "lagning" av vägverket. Slog fullt några ggr o sedan var det bara om lägga kull sig innan man for ut i naturen.

Tips på styrdämpare mottages tacksamt. Lillebror klotade sin 525a på exakt samma sätt för någon månad sedan (visserligen brukar han klota rätt ofta, men oftast vintertid i skoterspår = mjukt)

Surt =/ Krya på dig

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...