Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag kommer om vädret tillåter det, att vara på rosenhill runt 16 och sen kommer jag att åka runt lite mot sorunda, tungelsta o.s.v. Om det är nån som är intresserad att hänga på är det bara att komma dit, jag kör en svart duke. :)

Last edited:
johanrehn80 skrev:
vid Västerhaninge / Jordbro / Slingerbulten så skiner solen med bara lite cirrus. Temperaturen i solen är 26 grader.

Jo tack, vaknade av underbart solsken... La mig på balkongen och hade det mysigt i 30minuter, sen kom moln-moln-moln plus regn-regn-regn...

Tog några bilder...

Bifogat

• DSC01172.jpg
    DSC01172.jpg
    43.2 KB · Visningar: 71
  • DSC01174.jpg
    DSC01174.jpg
    33.6 KB · Visningar: 68
  • DSC01167.jpg
    DSC01167.jpg
    35.6 KB · Visningar: 57
Så jag drar nog ner på gymmet istället för motarda runt som jag tänkte... Måste jobba lite på magen, finns ingen vass på eriksdalsbadet, så det gäller att vara i toppform... höhö

Zana skrev:
Så jag drar nog ner på gymmet istället för motarda runt som jag tänkte... Måste jobba lite på magen, finns ingen vass på eriksdalsbadet, så det gäller att vara i toppform... höhö
:kocko du bara solar ju.

en motardpilot är blek och otränad

johanrehn80 skrev:

Hahahaahaaaaaaa...

:fatta!

Kan ju inte se ut hur som helst när man är singel ju... Hur skulle det se ut... :3freak

johanrehn80 skrev:

Och ingen posör! :D

Vänta tills jag kommer ut med mitt gamla skitiga gula dainese T2 och gamla crossboots årsmodell -95 :yoparty

johanrehn80 skrev:
vad har du för hoj nu då?

Hämtade en 625smc -04 förra helgen men som det ser ut nu så kommer det nog inte bli nån körning med den pga bröllop, huset mm. Men det var den gamla modellen jag var ute efter så jag fick tag i sveriges sista -04 på Beviks i Lindköping!

Visst det är en dålig bortförklaring men hus och bröllop är jävligt dyra samt att ha en hoj rullade också blir för dyrt men jag fick tag i den hojen jag verkligen ville ha.

Var så pass nöjd med 625-02 tidigare så det blev en 625 igen och ingen 660 även om jag en sådan -03 en kort stund!

Cobra80 skrev:
ja är lite sugen!! några som har tänkt att åka ut och åka idag??

om några ska till rosenhill eller jordbro så hojta till. Har lite annat att göra men kommer tillfället så sliter jag motvilligt på mig skinnstället :rolleyes:

Asså, vaffan... Det regnar ju idag också... När ska jag få ta hojen ut på en runda?

Gud, du kan fara åt skogen!!

Zana skrev:
Asså, vaffan... Det regnar ju idag också... När ska jag få ta hojen ut på en runda?

Gud, du kan fara åt skogen!!

:7peta Det är förklädd offroadhoj du har, den dör inte av några regnstänk! :tungan

motardnisse skrev:
:7peta Det är förklädd offroadhoj du har, den dör inte av några regnstänk! :tungan

Men jag gör ju det!! :hihi

edit: det har fan torkat upp nu, tar mig en sväng... Men fan vad södermalm har överfyllts av poliser sen 1:a majprylen på vita bergen... Ser flera piketer och vanliga bilar, plus att igår stog det två civila skåpbussar som det kryllade ur typ swat-styrkor ifrån.. Antagligen övning, men fan har aldrig sett så mycket snutar totalt sett på söder, någonsin... gahhh...

Last edited:
Zana skrev:
Men jag gör ju det!! :hihi

edit: det har fan torkat upp nu, tar mig en sväng... Men fan vad södermalm har överfyllts av poliser sen 1:a majprylen på vita bergen... Ser flera piketer och vanliga bilar, plus att igår stog det två civila skåpbussar som det kryllade ur typ swat-styrkor ifrån.. Antagligen övning, men fan har aldrig sett så mycket snutar totalt sett på söder, någonsin... gahhh...

Det finns ett liv utanför stockholms tullar också! :D

Back