Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Ni får klara er utan mig kommande helg boys! Ska på kryssning å supa skalle! :fyllisar:fyllisar Tar revanch nästa helg, har fått hem min gopro nu också...så jag också kan dokumentera all galenskap :banana:fakta

Hur fan gick det där till? :brinnerup

Ser ut som en brunnit ganska bra

Lindman får nog svara för sig själv. Men ungefär såhär var det för oss andra: Han körde sist, det kom ett mms med en bild på en brinnande hoj, vi åkte tillbaka. När vi kom fram såg det ut som på bilden Klotgren la upp.

Inte mycket att spara på den hojen. Ev. Avgassystemet, det var det enda som pallade värmen. Styre, halva svingen m.m var borta.

Last edited:
Lindman får nog svara för sig själv. Men ungefär såhär var det för oss andra: Han körde sist, det kom ett mms med en bild på en brinnande hoj, vi åkte tillbaka. När vi kom fram såg det ut som på bilden Klotgren la upp.

Inte mycket att spara på den hojen. Ev. Avgassystemet, det var det enda som pallade värmen. Styre, halva svingen m.m var borta.
Hur gick det för Lindman då? Känns ändå som man ska vara glad för att komma levande undan när hojen ser ut sådär...

Jag klara mej bra 2 stukade ringfingrar och ont i rumpan/ryggen fick jag när jag dunka i asfalten sen skinnställ ska man ha gortex suger om man ska glida på asfalten

Jag klara mej bra 2 stukade ringfingrar och ont i rumpan/ryggen fick jag när jag dunka i asfalten sen skinnställ ska man ha gortex suger om man ska glida på asfalten

En annan fördel med ett tight skinnställ är att skydden sitter kvar där det skall när man börjar glida...

Jag och min polare finns på macdonalds sveavägen imorn kl11 ish iallafall... Vet inte vad alla gör men vi kör!!!

Blir lite sen om någon ska dit, avgasmeck....

Imorgon söndag körning på gokartbana på Norrort dem som vill med. möts upp i skogis och avfärd 13:20 stop Statoil järva avfärd mot banan 13:40

1. Psykic (skogis)
2. Lindman (järva)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma