Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Vart körde ni boyz? Försköna gärna dagens äventyr så man får mer ångest av att man inte gav sig ut:huvet:glömdet

Började med att vi fick avnjuta 3235 moppepojkar i skogis, det slangades, det kördes grusväg, offroadkörning (frivillig), F18, det åts räkmacka, vi grät över trasig soppapump på rosen. Typ så.

Japp det var en trevlig runda!
Nu får vi bara se till att onsdagskörningarna kommer igång ordentligt!

Började med att vi fick avnjuta 3235 moppepojkar i skogis, det slangades, det kördes grusväg, offroadkörning (frivillig), F18, det åts räkmacka, vi grät över trasig soppapump på rosen. Typ så.
Felfri sammanfattning.
Det var väldigt trevligt! Mer körning nu!

fan va vackert de låter! man blir ju tårögd. verkar som att fler gött motardfolk kommer ut å leker, I LIKE :yoparty
this will be the best fucking summer EEEVÖÖÖÖR. :kär

Afton, någon motardare som åkt/tänker åka på nå KNIX kurs i sommar eller annat event? Eller är folket för hårda för banövning?? :tungan börjar bli lite sugen på att testa bana (nybi):fyllisar

Last edited:
Afton, någon motardare som åkt/tänker åka på nå KNIX kurs i sommar eller annat event? Eller är folket för hårda för banövning?? :tungan börjar bli lite sugen på att testa bana (nybi):fyllisar

Jag ska dra till rörken knix nu på Måndag! Aldrig kört på smc's körningar förut men nu är jag grymt sugen på att prova

:7peta
Jag ska dra till rörken knix nu på Måndag! Aldrig kört på smc's körningar förut men nu är jag grymt sugen på att prova

Fan va kul, synd att jag jobbar då :huvet

Sköna dom är: "Efter klockan 21.00 är körning med SuperMotard ej tillåtet på banan, det är ett av villkoren i Länsstyrelsens miljögodkännande av motorsportområdet.":va

:7peta

Fan va kul, synd att jag jobbar då :huvet

Sköna dom är: "Efter klockan 21.00 är körning med SuperMotard ej tillåtet på banan, det är ett av villkoren i Länsstyrelsens miljögodkännande av motorsportområdet.":va

Ja jag såg det, vetefan vad grejen är egentligen. Verkar ju helt galet. Kan rapportera efteråt sen om det där verkligen stämmer

Kommer antagligen sticka dit vid fler tillfällen så det är bara att hänga på då.

JAG ÄLSKAR JU DET HÄÄÄÄR!!!! :kär:kär:kär saknar ju nästan ditt söta lilla ansikte :7peta *no homo*:glömdet
tagga till lite nu för fan så gör vi detta till den bästa sommarn????????? *forever alone*

När jag läste detta kom jag direkt att tänka på:

http://www.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ

Last edited:

Kolla bandagar på forumet. Det är bara välja och vraka. Jag hade inte rekommenderat Mantorp eller Anderstorp om man kör motard men annars funkar de flesta helt ok. Så länge det svänger hänger man på de flesta sporthojsåkare.
Gelleråsen och Gotland är de jag kört med motard. Men tror att kinnekulle eller knutstorp passar utmärkt också (kört med bil på de banorna).

Du kommer inte ångra dig! :tummenupp

Gelleråsen är en utmärkt bana att hetsa kåphojar på, även med en 640.

Ni vet, snabbast runt banan handlar inte om högst topphastighet utan om den som bromsar minst

Jag är sjukt sugen, måste få tag i min ljuddämpare bara!!!!! Hur ser vi på tis & ons? måste nästan passa på!!???:hej

Vädret ser inte helt hopplöst ut imorrn från lunch och framåt. Finns det nåt intresse för en repa imorrn kväll om vädret tillåter?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman