Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Ja fast nu var det korpmatch i fotboll och påväg till Biltema för jag måste byta olja min son

Korpmatch? Trodde du var kung på fotboll eftersom du är det på allt annat, men så lirar du fotboll i serien UNDER alla stockholmserier:hihi. IFK Struten.:banana

Resten av Stockholmssnurren rapporten följer nedan:
Lövet han med att trycka ut en bil efter en omkörning också samt att vi hjälpte en kille att komma upp ifrån diket när han fått bakhjulssläpp, strax innan den skarpa vänstersvängen i början på bulten (från Rosenhill räknat). Avåkningen var nog delvis mitt fel eftersom jag satte upp lite tempo som inte hans kalla däck klarade av....

En händelserik dag:)

Korpmatch? Trodde du var kung på fotboll eftersom du är det på allt annat, men så lirar du fotboll i serien UNDER alla stockholmserier:hihi. IFK Struten.:banana

Lövet han med att trycka ut en bil efter en omkörning också samt att vi hjälpte en kille att komma upp ifrån diket när han fått bakhjulssläpp, strax innan den skarpa vänstersvängen i början på bulten (från Rosenhill räknat). Avåkningen var nog delvis mitt fel eftersom jag satte upp lite tempo som inte hans kalla däck klarade av....

Får skylla allt på en hetsig farbror ja körde med... ;)

Kul dag, mer köra än fika :)

Lövet = Nya Lindman?

Blev inlånad eftersom dom visste att jag var bäst. 3 mål i hösta serien är inte fy skam för en 30åring ;)

..och dom andra var 45 med dubbelt så stor kagge som dig?

Du skulle varit med Lövet och mig istället när vi dansade på majsfältet.

Last edited:

Här är filmen på han som åkte ner i diket.

http://www.youtube.com/watch?v=wdS_9BK9K0o&feature=plcp

Du kör för fort!
PeterNorths söner har svårt o hänga me efter gått i hans skola :)

Mest troligtvis ser det ut som han bromsar på sig med bakbromsen, varför man nu använder den?
Men det såg iaf coolt ut :):tummenupp

Riwen: är upptagen imorgon. Annars blir det säkert körning på onsdag.

Intressant att se avåkningen, precis vad jag fruktar. Kan någon förklara?

edit: aha, förklaring ovanför :)

Om du tittar på bromsljuset så tänds det precis innan... o sen får man bara sånt släpp med bakbroms alt hård nedväxling utan slirkoppling.

Riwen: är upptagen imorgon. Annars blir det säkert körning på onsdag.

Intressant att se avåkningen, precis vad jag fruktar. Kan någon förklara?

edit: aha, förklaring ovanför :)

Gissar på en nedväxling jag, men det är ju jag det. :)

Det såg ut som ett litet släpp i kurvan innan, då borde man kanske tagga ner om man kör så?

Jo, jag såg det men fick för mig att sådana hojar har abs, kanske kan hända ändå om man samtidigt bromsar hårt fram.
Tänkte faktiskt på hård nedväxling då jag känt att det slirat, fast på grus.

Har du fixat däcket å du kan börja köra?

Jag kommer nog inte köra nå mer hoj!
Vill inte sluta i ett dike... o kickarna kommer tyvärr inte så lätt längre. Så då är det dax o kasta in handduken o lämna över befälet till över....:)

Jo, jag såg det men fick för mig att sådana hojar har abs, kanske kan hända ändå om man samtidigt bromsar hårt fram.
Tänkte faktiskt på hård nedväxling då jag känt att det slirat, fast på grus.

Har du fixat däcket å du kan börja köra?

Jag kommer nog inte köra nå mer hoj!
Vill inte sluta i ett dike... o kickarna kommer tyvärr inte så lätt längre. Så då är det dax o kasta in handduken o lämna över befälet till över....:)

Äsch.. men kör för att träffas och snacka :) ..det har varit lite segt men nu börjar alla köra igen.
Över är ju bara vår lilla mysapa.. kräver uppmärksamhet men är trevlig och rolig att se på.

Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7