PeterNorth
Bannad
Kan man inte slanga så får man spamma banåkning 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mm det blev en bra förbättring sen sist, nu ska jag jobba på att bromsa senare och gasa tidigare
Kameran satt på styret, så det blev ok, men vibrationerna skapar missljud runt 6-8K RPM, samt att det blir ripple-effect i bilden. Hoppas att man kan komma runt det med lite gummi runt styret samt ngn form av skumgummi i kamerahuset, får labba lite.
Dax för ngt motard-relaterat i den här tråden, klipp från Gelleråsen:
Kör man inte bana så kan man slanga med punka istället.
http://www.youtube.com/watch?v=FUlLttPv_xI
Äsch, va lite schysst nu, enligt PN (Petter Nicklas) skulle han ju äga första gången han sätter sin fot på en bana bara för att en fd SMC intruktör åkt bakom honom på bulten och sagt att han körde bra. Lite grand som Kim Jong il'
"sanningar" http://lista.se/listor/8-sjuka-fakta-om-varldens-basta-diktator-kim-jong-il-674
Krävs ingen ingenjör att hitta APEX min son ...däremot krävs det talang att köra på slang![]()
Ho, ho, ho + host, host... Ja just det, min liknelse med Kim Jong il blir tamejfan bättre och bättre![]()
Ho, ho, ho + host, host... Ja just det, min liknelse med Kim Jong il blir tamejfan bättre och bättre![]()
Krävs ingen ingenjör att hitta APEX min son ...däremot krävs det talang att köra på slang![]()
Ja, träning e ju för Talanglösa!!!
Va vare du bruka göra på F18 så du?![]()
Brukar titta på alla andra och se deras utveckling. Du borde testa istället för att bara fokusera på dig själv![]()
Blir det någon åkning imorgon? I så fall kan vi ha ett bakhjulsrace, sist i mål vinnerså får vi äntligen veta vem som är kung på bakan
![]()
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |
![]() |
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats