Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Är inte 100% var det är, men vi körde mot Ing1 vid Almnäs, sen tror jag den grusgropen var längre norrut. Vi var väster om Södertälje.

kör igenom Ronna och fortsätt på den vägen en liten bit förbi Lina, sen har du stället på höger sida, kör in på en grusväg och några hundra meter in så kan man ställa bilen

kör igenom Ronna och fortsätt på den vägen en liten bit förbi Lina, sen har du stället på höger sida, kör in på en grusväg och några hundra meter in så kan man ställa bilen

Att åka genom Ronna med släp lastat med hojjar måste kunna jämföras med ryskrolette? Ska du med hjältarna ner till Barcelona?

Var det någon som sa öl?

Att åka genom Ronna med släp lastat med hojjar måste kunna jämföras med ryskrolette? Ska du med hjältarna ner till Barcelona?

Var det någon som sa öl?

Jag ser det mer som att åka genom kolmården :D nej så får man ju inte säga, hallå?!?!

Ne jjag stannar hemma, vet hur barca kommer sluta med henke och billy bakom spakarna..
Imorn är det öl jimmpa!

Var det någon som sa öl?

Jag ser det mer som att åka genom kolmården :D nej så får man ju inte säga, hallå?!?!

Ne jjag stannar hemma, vet hur barca kommer sluta med henke och billy bakom spakarna..
Imorn är det öl jimmpa!

Blir ingen öl måste jobba imorgon.. Jävla kuk! Så spar min fredags ranson tills på lördag. Och eftersom alla andra är borta så får väl vi hålla Privés dagskassa uppe

Någon som kan tipsa om ett bra ställe i söderort för att träna bakhjulsåka? Eller rättare sagt, att försiktigt börja lära sig lätta framhjulet från asfalten, till att börja med. Kände helt plötsligt att jag måste ta tag i det där till helgen :)...

Tack, men tänkte mig något lite mer avsides...
Får man vara på Tullingefältet nu för tiden?

nä de får man iofs inte men de är väl inte så mycke nån kan göra om du åker ditt

Vi har aldrig varit där och tränat....:rofl

Hihi.. ändå är vi är populära i området.

Perhjul: jag tycker platserna på kartan duger utmärkt för lite övning om du är lika färsk på detta som jag. För mig handlar det om att vänja sig vid att hojen lutar bakåt och jag är inte intresserad av att köra långt med framhjulet lågt över marken dvs att gasa på ytterligare. Du kan köra i Tullinge men räkna med att en sur gubbe ringer polisen så fort han kan, annars kan du testa raksträckan vid Alfa Laval. Det är ganska hett samtalsämne i Botkyrka med alla buskörning vid Pålamalm, Lida och runt området, byborna har förklarat krig och vill sätta stopp för detta.

Last edited:
God Jul!!!

Vad gör man inte...

Ville bara med denna lilla bild passa på att önska God Jul till er alla!

DSC_2125.jpg

4mån hmm med lite tur kan man väl börja köra i slutet på mars början på april :-)
aja time will tell om vi får 2 m snö till så blir nog ingen tidig start på säsongen

Tänkte kolla om det finns någon i maffian som råkar sitta på en skåpbil som man kan låna (el. hyra för rätt peng kanske är mer rätt) i helgen för transport av mc?

Lite smidigare än släp och hyra på okq8 el. liknande kostar ju apmycket.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman