Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Fick min hoj stulen precis...
Eller ja, 32 minuter sen. Vit skåpbil, Transit-modell, Rostig, trasig skyltbelysning, 2 personer i mörka kläder.
Utanför porten skall tilläggas.

Beklagar förlusten!!

Man blir så jä-la förbannad att inte folk kan ge fan i ens saker:mad:

//Tyborn

Fick min hoj stulen precis...
Eller ja, 32 minuter sen. Vit skåpbil, Transit-modell, Rostig, trasig skyltbelysning, 2 personer i mörka kläder.
Utanför porten skall tilläggas.

Fyfan va trist !!! särskilt när det inte är så himla länge kvar på säsongen heller :död man får väl hoppas att dom kör ihjäl sig..

När jag fick min cross stulen för ett par år sen så fick jag vänta först en månad på "polisutredning", och sen fick jag plocka ut en motsvarande hoj

Last edited:
Kan säga på gott och ont att den är redan återfunnen. Står hos Polisen i Solna i detta skede.
Den återfanns i Hässelby och det finns god chans att få tag på tjyven också.

Har du kollat upp det? Du har ju haft hela 3 dagar på dig :krama

Jaaah!!! Jah jag vet jag känner mig så SMUTSIG!!:jisses
Du vet den DÄR jä-la smutsen!!
Smutsen smutsen som vägrar att försvinna hur HÅRT,länge och mycket man än skrubbar.....
Vafan ska JAG göra ligger i dusch åh gråter mig till sömns varje natt........
kan inte fortsätta så här.....:gråta

690n kan göra små justeringar om man startar den och låter den gå på tomgåmg i femton min utan att röra gasen, om jag har förstått det rätt, det går inte att göra så på husan?

PN, jag är på, vilken tid?

Återkommer när jag slutat, prognosen såg bra mycket bättre ut idag än igår :D

Tyborn :D du kan få åka bakpå

haha så du gillar att ha en i bak:arsele

Tror jag hoppar!! :D

har för troligen (förhoppningsvis) fått ordning på min husan lagom till onsdagskörningen....
och det ska som jag förstår det ändå vara skit väder tills dess (fredag verkar dock kunna bli fin)....:tungan

Back