Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Ex3mX skrev:
Synd att alla andra ligger hemma och gömmer sig :kocko

Ne då. Har bara plockat ner cykeln i molekyler. Varför? Ähh, man gör så efter säsongen. Plockar ner den i molekyler och sätter ihop den igen.
:hihi
Bor f.ö. inte så långt ifrån Flaten. Antar att ni menar rakan i närheten av Tyresö?

Blir det inte Kinnekulle på söndag så blir det iaf Tungelsta/Rosenhill. Dra nog med mig en Mille men det vore ju trevligt med riktigt sällskap också :D

Fabbo jacke tänkte dra ut o åka lite i morron om vädret e hyfsat.Börjar väl med att svulla i sig nån äggmacka eller nåt på rosenhill,sen kan man ju dra o leka nånstans. :banana

ktmjacke skrev:
Fabbo jacke tänkte dra ut o åka lite i morron om vädret e hyfsat.Börjar väl med att svulla i sig nån äggmacka eller nåt på rosenhill,sen kan man ju dra o leka nånstans. :banana

Tid och plats? jag hakar på om ajg får

johanrehn80 skrev:
åka sej nu kanske?

Det hade inte varit helt fel, men fan nu har man ju pimplat ett par bira så det skiter sig. Och i morgon är man upptagen, så jag får vänta tills sön.

johanrehn80 skrev:
Tid och plats? jag hakar på om ajg får
Jag kommer att träna runt 10 tiden,sen e man redo.Jag loggar in o pm:ar dig efter träningen så kan vi mötas nånstans.Var bor du?Vad har du för hoj?

ktmjacke skrev:
Jag kommer att träna runt 10 tiden,sen e man redo.Jag loggar in o pm:ar dig efter träningen så kan vi mötas nånstans.Var bor du?Vad har du för hoj?

bor i skogen utanför Västerhaninge/Tungelsta så i närheten av slingerbulten är ju passande.

Åker Brakingkittad LC4 med baksäte från milennieskiftet aka. LC4 640 ´00

johanrehn80 skrev:
bor i skogen utanför Västerhaninge/Tungelsta så i närheten av slingerbulten är ju passande.

Åker Brakingkittad LC4 med baksäte från milennieskiftet aka. LC4 640 ´00
He he,själv äger man ett par 01:or.Den jag åker gata med ökade just i affektionsvärde,ola eifrem vann ju SM o det e han som har haft min hoj*ler*Har en tm40 fugge (flång ny) som ska på i vinter+lite annat tjockafräs.Tungelsta,då åker man väl förbi fredrika bremerskolan va?Ut mot farsta bilskolas testbana?

Jadu johan,här sitter man o väntar som en panelhöna på skoldansen :D Tar nog o drar ut nu innan solen går bort,drar till rosenhill o fikar till att börja med,mitt mobilnr är 0709/521060 ifall du vill ringa.

ktmjacke skrev:
Jadu johan,här sitter man o väntar som en panelhöna på skoldansen :D Tar nog o drar ut nu innan solen går bort,drar till rosenhill o fikar till att börja med,mitt mobilnr är 0709/521060 ifall du vill ringa.

Kommer till Rosenhill 1230 ca

mer åka............nån stugsittare som är sugen att hänga på å leka lite?

En miljard hojar är ute idag men inte många från motardmaffian eller potatisar.

Jordbro är perfekt idag...

Jag va ute!

Gäller bara att vara på rätt ställe :D

Vad sägs om stuntövningar imorrn söndag klockan 17.30 vid flatenparkeringen?
Har späckat program under dagen å kommer tyvärr inte loss tidigare...

Backe skrev:
Jag va ute!

Gäller bara att vara på rätt ställe :D

Vad sägs om stuntövningar imorrn söndag klockan 17.30 vid flatenparkeringen?
Har späckat program under dagen å kommer tyvärr inte loss tidigare...

Åk ut igen!

Jag ligger hemma och e tok sjuk! :sjuk
var är alla :nurse när man behöver dom...

Missar ölmässan och en härlig helg med fint väder med mycket hoj åka.
Hoppas att ni har det bra! :fatta! :6surkart

Ex3mX skrev:
Jag ligger hemma och e tok sjuk! :sjuk
var är alla :nurse när man behöver dom...

Missar ölmässan och en härlig helg med fint väder med mycket hoj åka.
Hoppas att ni har det bra! :fatta! :6surkart

ta en näve alvedon och kom till flatenrakan 1730 idag

Kommer det fler?

1. Backe
2. Johan
3. Ronny
4. Akralinkan måste ju komma dit ?
5. Bula.............?
6 MC Budet kan leka med XT´n
7. Zana
8. DU !

Back