Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Fan ska Felix ut och köra, trodde han hade lagt av.:näsblod
Verkar som ni får kanonväder iaf, skulle gärna hängt med. Förresten så stod audin inte kvar, hur visste du att det stod en felparkerad audi på min gata? Kolla vad jag hitta i min trädgård ikväll.

Jepp. Felix kommer nog aldrig sluta köra hoj. Han har sagt att hojen är det sista han säljer.:)

Var det den hojen jag mötte vid alvik när jag var på väg in mot stan halv 7-7 någon gång? Samma hoj jag mötte när jag var på väg hem igen strax efter 20? Kan det ha suttit en bange på hojen?

Var ute och knatade för ett tag sen, hittade "bakvägen" in till din gata så jag tänkte att här kan man ju knata in. Såg sen audin med böter och orange lapp. Tänkte att den kanske man kan köpa billigt men det sket sig.

Ingen annan som ska med imorgon?

Last edited:
Jaha.
Än så länge är vi alltså två som ska åka på Lördag, vore ju roligt om de blir några fler. Bange tex, det är dags att komma ut ur garderoben.
Olof
Felix

Är det ok om man hakar på? har lånat polarens motard så det vore ju kul att gasa lite:) Var och när träffas ni?
/Fredde

Fan ska Felix ut och köra, trodde han hade lagt av.:näsblod
Verkar som ni får kanonväder iaf, skulle gärna hängt med. Förresten så stod audin inte kvar, hur visste du att det stod en felparkerad audi på min gata? Kolla vad jag hitta i min trädgård ikväll.

Fan vad snygg..ser precis ut som min :D

btw..kan inte hänga med o köra imorn heller.

Jepp. Felix kommer nog aldrig sluta köra hoj. Han har sagt att hojen är det sista han säljer.:)

Var det den hojen jag mötte vid alvik när jag var på väg in mot stan halv 7-7 någon gång? Samma hoj jag mötte när jag var på väg hem igen strax efter 20? Kan det ha suttit en bange på hojen?

Var ute och knatade för ett tag sen, hittade "bakvägen" in till din gata så jag tänkte att här kan man ju knata in. Såg sen audin med böter och orange lapp. Tänkte att den kanske man kan köpa billigt men det sket sig.

Ingen annan som ska med imorgon?

Kan ha varit han som satt på den ja :hojsmilie

tja!!! slutta köra hojj????? NNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ:va

idag kl12 vid bilia haga norra skulla passa mig och olof utmärkt... jag ska köra resten av familjen till telefonplan vid 11.30 .så tidigare blir tajt.
Hoppas vi blir ett par stycken... den som vill får dyka upp. Vi ses:yoparty

Last edited:
de blev ca 7 timmar och en jävla massa mil... kul som fan alltså. hoppas vi blir fler nästa gång.
vi ses kanska på onsdag alla gasglada.

de blev ca 7 timmar och en jävla massa mil... kul som fan alltså. hoppas vi blir fler nästa gång.

20-25 mil blev det. Som sagt kul som fan.. Tack för en trevlig tur :tummenupp
Kanske ses i morgon, stor risk för regn.

Trissst väder i dag jag jobbar ändå osv...

Hur ligger uppslutningen till 23maj?
Fick mail om att:

Förkvällen bjuder på liveradio från 106,7 Rockklassiker!!! Med fortlöpande jippo under kvällen och natten..

De e najs! visserligen är dave aningen jobbig men kanske är skoj ändå! TAGGA NU

Var det Ni som körde vid Knutby-Rimbo i lördags efermiddag ?

Jag var ute på lite soft cruising med en polare, när Ni eventuellt körde om :huvet

När brukar Ni köra ? är det OK att hänga på ?

Åfan, då kan jag nog komma och supa er farväl. (min maskin kommer smiskas av brorsan i framtiden)

Förfest för motardmaffian nånstans?

Åfan, då kan jag nog komma och supa er farväl. (min maskin kommer smiskas av brorsan i framtiden)

Förfest för motardmaffian nånstans?

Haha förstår att brorsan din får liket, är väl ingen vettig människa som skulle pröjsa för den ändå haha :arsele

P.S
Officiellt vem som har på sig byxorna hemma hos dig nu för tiden oxå, det är inte du.

Var det Ni som körde vid Knutby-Rimbo i lördags efermiddag ?

Jag var ute på lite soft cruising med en polare, när Ni eventuellt körde om :huvet

När brukar Ni köra ? är det OK att hänga på ?

Jo de va nog vi som drog förbi.
De e bara att holla koll här på SH, d e alltid någon från maffian som vil gasa, annars e d onsdagar 17,30 vid medis som är standard.

Tjenare Maffian...nu har man en retard,kommer att joina er snart

Gött!

Onsdags körning ifall det är bra väder! Vanliga tiden.

SH-pub på fredag bara tagga!

Back