motard kväll?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
någe motarder som e sugen på en runda imornkväll(lörda) om vädret tillåter?
annars kan man ju försöka bestämma lite senare.

härligt...skulle va kul om de blev ett par till iaf...mer roliga vägar o utforska :)

hade lite funderingar kring 6-7 tiden..(måste hinna käka med gumman) skriver lite imorn här oså så..

Last edited:
verka tungt med vädret :(

jobbar 12t så man e ganska slut. jobbar imorn med o kväll/natt ons o tors men på fredag kväll skulle jag kunna va på..skulle väl iaf inte regna då..bara på lörda sönda :3freak

så fredag efterm kväll nångång?

fick ett pm av en annan snubbe som får en 625 snart och oså e med o åker nåt framöver.. :banana

o en till som ev e med ti helgen :banana faen kan bli ett gäng till slut kanske :tummenupp

såg på smhi sida att de ev ska regna på fre dag o kväll :(
aldrig e de fint när man e ledi :3freak

Last edited:
Till helgen blir det tungt för mig. Ev. söndag isåfall.
Btw såg en Duke häromdagen i stan, har sett fler motarder oxå. Skulle alla samlas skulle vi nog bli ett präktigt gäng:)

ok...knack knack!!!
nån som e på nåt framöver?..jag har semester i 4 veckor nu så de e bara o säga till så e jag på :tummenupp
kanske en onsdagskörning ti veckan?

ska snart beställa minidv o ett litet kameraöga så jag måste ha med lite enhjulsåkande människor :yoparty

Igår var vi två!?! motarder som dök upp till onsdagskörningen. Myself och olle på sin nyinskaffade Ktm 625 sxc -04. Vi tog en egen sväng = uppför södra berget-allsta-nolby crossbana och spanade lite på knattarna som hoppade högt-E4 till Max, käkade-avslutade hos mackan i Bergsåker på kaffe och tittade på hans Husaberg motor som låg i molekyler på bänken :rolleyes:

ja jag såg nåra motarder men trodde ni skulle med sporthojsgänget :rolleyes:
ahh nästa ons då kanske?

Samla ihop alla motardpiloter och kom ner till Vängåvan på Onsdagarna :tummenupp

Vi kan ju dela upp oss i två grupper och bestämma mötesplats för en fika och kanske lite gemensam åkning under kvällen. :banana

Abloy skrev:
Samla ihop alla motardpiloter och kom ner till Vängåvan på Onsdagarna :tummenupp

Vi kan ju dela upp oss i två grupper och bestämma mötesplats för en fika och kanske lite gemensam åkning under kvällen. :banana

kanske skulle va skoj... :)
jag tror jag dyker upp på onsdag iaf o kikar läget.

nån som e på i helgen? ska ju bli hyffsat väder.
kom igen nu :7peta

Slå en signal om du har kvar mitt nr. Kanske blir det bättre väder.

Per skrev:
Slå en signal om du har kvar mitt nr. Kanske blir det bättre väder.

jo de skulle bli hyffsat tro jag :)
har du bes den nu?
kanske va länge sen :tungan

verkar va mycket på gång uppe hos er... är ju bara en 9 mil upp från hudik. Får man följa med på nån sväng nångång? Nåt på gång i höst?

jojon80 skrev:
verkar va mycket på gång uppe hos er... är ju bara en 9 mil upp från hudik. Får man följa med på nån sväng nångång? Nåt på gång i höst?

inte så mycke kanske (på gång aså) :va

iaf...blir en sväng ikväll. :banana

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard