motard kväll?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
någe motarder som e sugen på en runda imornkväll(lörda) om vädret tillåter?
annars kan man ju försöka bestämma lite senare.

härligt...skulle va kul om de blev ett par till iaf...mer roliga vägar o utforska :)

hade lite funderingar kring 6-7 tiden..(måste hinna käka med gumman) skriver lite imorn här oså så..

Last edited:
verka tungt med vädret :(

jobbar 12t så man e ganska slut. jobbar imorn med o kväll/natt ons o tors men på fredag kväll skulle jag kunna va på..skulle väl iaf inte regna då..bara på lörda sönda :3freak

så fredag efterm kväll nångång?

fick ett pm av en annan snubbe som får en 625 snart och oså e med o åker nåt framöver.. :banana

o en till som ev e med ti helgen :banana faen kan bli ett gäng till slut kanske :tummenupp

såg på smhi sida att de ev ska regna på fre dag o kväll :(
aldrig e de fint när man e ledi :3freak

Last edited:
Till helgen blir det tungt för mig. Ev. söndag isåfall.
Btw såg en Duke häromdagen i stan, har sett fler motarder oxå. Skulle alla samlas skulle vi nog bli ett präktigt gäng:)

ok...knack knack!!!
nån som e på nåt framöver?..jag har semester i 4 veckor nu så de e bara o säga till så e jag på :tummenupp
kanske en onsdagskörning ti veckan?

ska snart beställa minidv o ett litet kameraöga så jag måste ha med lite enhjulsåkande människor :yoparty

Igår var vi två!?! motarder som dök upp till onsdagskörningen. Myself och olle på sin nyinskaffade Ktm 625 sxc -04. Vi tog en egen sväng = uppför södra berget-allsta-nolby crossbana och spanade lite på knattarna som hoppade högt-E4 till Max, käkade-avslutade hos mackan i Bergsåker på kaffe och tittade på hans Husaberg motor som låg i molekyler på bänken :rolleyes:

ja jag såg nåra motarder men trodde ni skulle med sporthojsgänget :rolleyes:
ahh nästa ons då kanske?

Samla ihop alla motardpiloter och kom ner till Vängåvan på Onsdagarna :tummenupp

Vi kan ju dela upp oss i två grupper och bestämma mötesplats för en fika och kanske lite gemensam åkning under kvällen. :banana

Abloy skrev:
Samla ihop alla motardpiloter och kom ner till Vängåvan på Onsdagarna :tummenupp

Vi kan ju dela upp oss i två grupper och bestämma mötesplats för en fika och kanske lite gemensam åkning under kvällen. :banana

kanske skulle va skoj... :)
jag tror jag dyker upp på onsdag iaf o kikar läget.

nån som e på i helgen? ska ju bli hyffsat väder.
kom igen nu :7peta

Slå en signal om du har kvar mitt nr. Kanske blir det bättre väder.

Per skrev:
Slå en signal om du har kvar mitt nr. Kanske blir det bättre väder.

jo de skulle bli hyffsat tro jag :)
har du bes den nu?
kanske va länge sen :tungan

verkar va mycket på gång uppe hos er... är ju bara en 9 mil upp från hudik. Får man följa med på nån sväng nångång? Nåt på gång i höst?

jojon80 skrev:
verkar va mycket på gång uppe hos er... är ju bara en 9 mil upp från hudik. Får man följa med på nån sväng nångång? Nåt på gång i höst?

inte så mycke kanske (på gång aså) :va

iaf...blir en sväng ikväll. :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP