motard kit till Yama 426F?

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Vart kan man köpa det?..ska nämligen köpa en 426F efter sommarn och ha och leka med den vintern..under vintern ska jag skruva på motard kittet..framtidsplaner? ja visst!! :tummenupp
 
har sett några kit på enduromx beg.

Annars har nästan alla handlare möjlighet till att ta hem hjul till dig.

Köpte nyss till min 450 på central wheels i england.
 
Å andra sidan så har du ju tiden för dig! Köp två nav från en mc skrot och lösa fälgbanor från ex.vis Behr, köp lösa ekrar och tillverka distanser. Köp sedan beg. bromsskivor och ett fett bromsok. Vips så har du ett motardkitt för 5000:-! Så gjorde jag!
 
jo det är ju smart..men fan jag vet inte hur man sätter dit ekrar =)..kanske inte e så svårt? eller?..annars är det ju jävligt smart att köpa allt löst!..kanske kan ta från bilen..hehe 4 kolvs brembo..

finns det inga web sidor man kan tjuvkika lite på snygga fälgar å så..? va är det för bredd som gäller?
 
Fälgbanor alt hjul kan jag fixa billigt om du är intresserad.
Eloxerat utan extra kostnad...

Daniel...
 
jo men jag kommer inte köpa nåt nu...man vet inte vad som händer..jag kanske sliter av båda benen i en jobb skada eller nåt....hur fan det nu ska gå när man jobbar på ica :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top