Video Motard Jönköping

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Lagt ihop några klipp som jag hade. Är en nybörjare på detta så ni får gärna skriva vad som behövs för att göra den mer sevärd :) Och man kan kolla i 720 :rolleyes:

Hittade du något i granen?

Jag gillar när man får med lite runt om hojåkat och lite slowmo inklippt.

haha. Nojjig när du mötte farbror blå? =) Antar det är en ren crosshojj du har med motard däck ? ;)

Hittade inget i granen Ne ;)
Ska ut å filma lite om en stund men kan inget om redigering :/

Aa ren cross men tänkte inte på att fe var polisen förens strax efter ;)

Vill varna dig bara, åkte själv fast förra säsongen, dock med en liten 125a. Skulle "bara" korsa vägen. Skulle till skogen som var på andra sidan av den, jahapp, där kom polisen på en motorcykel (kunde säkert hängt av honom i terrängen) Men trodde han skulle ha överseende med att det var på mina pärons mark vi körde på och bara skulle korsa... 6000:- och prick i protokollet för olovlig körning. ^^

bra kört och filmat extra plus får du för du hade lagom högt med musik och så kunde man höra motor sången :tummenupp

Klart man måste höra motorn lite med :) Vad gillar men mer för typ av körning osv? Ge mig massa idéer nu

Vill varna dig bara, åkte själv fast förra säsongen, dock med en liten 125a. Skulle "bara" korsa vägen. Skulle till skogen som var på andra sidan av den, jahapp, där kom polisen på en motorcykel (kunde säkert hängt av honom i terrängen) Men trodde han skulle ha överseende med att det var på mina pärons mark vi körde på och bara skulle korsa... 6000:- och prick i protokollet för olovlig körning. ^^

Dryg snut...

I övrigt fet rulle :tummenupp

Bra film :tummenupp

Skaffade en retro Mac (iBook). Ditt klipp blev det första Youtube klipp jag fick inviga med. :)
Fick se med lägre kvalitet, annars funkade det bra.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back