Motard i skåne!

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Hoj
ja
Hur många kör motard i skånetrakterna? - Hands up! (kopiera listan)

1. Malmö-motard
2. Flipm0de
3. stiffmaster
4. Chukabowa
5. CEC
6. Mr R
7. Fixx (ej gatreggad)
8. Lilleman_82
9. PutteLiten (I Helsingborg)
9.
10.
osv...

Alla som skriver sig på listan kan tänkas få ett pm när det händer nåt motardrelaterat - exempelvis bankörning, stuntträningar eller bara spontana motardkörningar. Såå... Hands up! :tummenupp

OBS!!! Banåkning arrangerad endast för motarder! 11/9 @ Sturup raceway. Erfarna och förstagångsåkare är precis lika välkomna! PM. för info & anmälan till en löjligt kul dag!! OBS!!!

Last edited:
Malmö-motard skrev:
Hur många kör motard i skånetrakterna? - Hands up! (kopiera listan)

1. Malmö-motard
2. Flipm0de
3. stiffmaster
4.
5.
6.
osv...

Alla som skriver sig på listan kan tänkas få ett pm när det händer nåt motardrelaterat - exempelvis bankörning, stuntträningar eller bara spontana motardkörningar. Såå... Hands up! :tummenupp

OBS!!! Banåkning arrangerad endast för motarder! 11/9 @ Sturup raceway. Erfarna och förstagångsåkare är precis lika välkomna! PM. för info & anmälan till en löjligt kul dag!! OBS!!!
jag vill jag vill :tuttar men har inte fått tillbaks toppen än bara sedan mitt lilla moter ras :huvet

stiffmaster skrev:
jag vill jag vill :tuttar men har inte fått tillbaks toppen än bara sedan mitt lilla moter ras :huvet
ska du med o köra bana eller?
får se om jag hinner köra in min först.

o föresten så:

1. Malmö-motard
2. Flipm0de
3. stiffmaster
4. Chukabowa

1. Malmö-motard
2. Flipm0de
3. stiffmaster
4. Chukabowa
5. CEC

hoppas dom blir klara med min hoj till den 11'e september... om det nu är lönt att laga den...

motorn ser plågad ut och antagligen kommer dom få byta ut ramen också.. som tog skada vid stölden och när dom förstörde styrlåset :rolleyes:

flipm0de skrev:
hoppas dom blir klara med min hoj till den 11'e september... om det nu är lönt att laga den...

motorn ser plågad ut och antagligen kommer dom få byta ut ramen också.. som tog skada vid stölden och när dom förstörde styrlåset :rolleyes:
har den nya du köpt blivit stulen för den har du väl bara haft ett litet tag?eller var det den gammla

Jag vill också :tummenupp

1. Malmö-motard
2. Flipm0de
3. stiffmaster
4. Chukabowa
5. CEC
6. Mr R

stiffmaster skrev:
har den nya du köpt blivit stulen för den har du väl bara haft ett litet tag?eller var det den gammla

har inte köpt någon ny än... det är den svart/gula KTM'en...

1. Malmö-motard
2. Flipm0de
3. stiffmaster
4. Chukabowa
5. CEC
6. Mr R
7. Fixx (ej gatreggad)

Skall man skriva i denna tråd ifall man skall ut och gasa, eller skall vi starta en ny tråd i samåkningsdelen?

Ni får säga till när ni skall ut och gasa! Min moppe börjar bli inkörd nu, hoppas på att mina motardfälgar kommer nästa vecka!

1. Malmö-motard
2. Flipm0de
3. stiffmaster
4. Chukabowa
5. CEC
6. Mr R
7. Fixx (ej gatreggad)
8. Lilleman_82

Klart man ska ut och lufta husan :banana om det blir nåt gasande....
Ska försöka hänga med till Sturup oxå.. :yoparty dock lite osäkert än......
men det blir nog lite gasande i helgen :tungan

Kom på en sak till. :confused:
Kommer Martin Lind till sturup den 11?? Kan annars ringa och tipsa honom om åkandet. :banana Han e nog inte svår att få med samt Dennis om hans skada har läkt.
Då jävlar blir det åka av isåfall... :Bugar

chukabowa skrev:
hur många timmar har du skrammlat ihop då. jag har 3 på min. o ska få kollat ventilerna hos jonte imorron.

Jag har kommit till 13 timmar, sweet säger jag bara. Motarden går bara bättre och bättre

Skall också in hos jonte nästa vecka, så får han dunka på mitt motardkitt och ställa ventiler etc...

ge mig ge mig ge mig min motard nu :huvet

ABSTINENS NU POJKAR! :brinnerup

Nu har versktan haft den i 1 vecka.. och dom har fortfarande inte börjat kolla på den.. :fatta!

1. Malmö-motard
2. Flipm0de
3. stiffmaster
4. Chukabowa
5. CEC
6. Mr R
7. Fixx (ej gatreggad)
8. Lilleman_82
9. PutteLiten (I Helsingborg)

Måste dock fixa lite med kedjan innan den rör sig en meter igen.... :huvet

:hej

flipm0de skrev:
ge mig ge mig ge mig min motard nu :huvet

ABSTINENS NU POJKAR! :brinnerup

Nu har versktan haft den i 1 vecka.. och dom har fortfarande inte börjat kolla på den.. :fatta!
ha det e ju inget min har inte funkat på en månad nu det e abstinens jag har allt nu i denna helg men nu klöddar det väl säkert när toppen skall på att den måste shimsas om det e så :huvet och då får man vänta IGEN på att det skall bli måndag och man kan köra och fixa saker men fan vad göt det blir sen :tummenupp :banana

Hojbyte?

Jag har min R1:a som är i skitbra skick förutom Exup ventilen... den är på fix i HGB nu, och om dom bestämmer sig för att fixa den vill jag byta till min en motard.. typ LC4 640... Annars om dom inte fixar den så vill jag köpa en.. hör av er...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien